جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

تمامی اخبار

Imageشركت صنعتي آوا زيست آريا واقع در شهرك صنعتي زاويه از توابع شهرستان زرنديه روزانه حدود 20 تن لاستيك فرسوده خودروها را بازيافت و به پودر لاستيك تبديل مي كند.

مديرعامل اين واحد صنعتي گفت: ظرفيت توليد سالانه اين شركت حدود 25 هزار تن پودر لاستيك و گرانول لاستيكي است.
مهدي شيباني افزود: پودر حاصله از بازيافت لاستيك هاي فرسوده خودرو بيش از 300 مورد استفاده دارد كه در اين شركت از اين پودر در توليد كف پوش سالن هاي ورزشي و پارك ها استفاده مي شود.
وي بيان كرد: اين واحد صنعتي با 165 ميليارد ريال سرمايه گذاري زمينه اشتغال 18 نفر را به طور مستقيم فراهم كرده است.
مديرعامل شركت صنعتي آوا زيست آريا اظهار داشت: از آنجايي كه لاستيك و پلاستيك ساليان سال در محيط باقي مانده و قابل تجزيه بيولوژيكي نيستند، زيان هاي وسيعي را متوجه محيط زيست خواهند كرد.
شيباني خاطر نشان كرد: با توجه به رشد زندگي شهرنشيني، استفاده از اتومبيل نيز افزايش يافته است.
وي ادامه داد: با توجه به اينكه متوسط كيلومتر پيمايش هر خودرو نيز روز به روز بيشتر مي شود يكي از آسيب هاي زيست محيطي اين موضوع، توليد تايرهاي فرسوده است كه قابل پذيرش توسط محيط زيست نيست.
مديرعامل شركت صنعتي آوا زيست آريا اضافه كرد: در كشورهاي صنعتي وضعيت به گونه ايي است كه گفته مي شود سالانه به ازاي هر نفر جمعيت، يك تاير تعويض مي شود و ميزان مصرف ديگر كشورها نيز ضريبي از اين عدد خواهد بود كه اين بستگي به پارامترهاي مختلفي در آن جامعه دارد.
به گفته شيباني، شركت بازيافت لاستيك هاي فرسوده خودرو قادر است كه لاستيك هاي فرسوده خودروها را به پودر لاستيك با كيفيتي تبديل كند كه از اين پودر تهيه شده براي توليد لاستيك هاي جديد و يا محصولات لاستيكي استفاده كرد

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group