شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

تمامی اخبار

ماهيانه حدود 550 واحد خونگيري در اين شهر انجام مي شود

Imageمدير پايگاه انتقال خون ساوه گفت: با تجهيز و بهره برداري كامل از ساختمان پايگاه انتقال خون اين شهر، ميزان خونگيري به ماهيانه حدود يك هزار واحد افزايش مي يابد.

حجت تميزي با بيان اينكه هم اكنون ماهيانه حدود 550 واحد خونگيري در اين شهر انجام مي شود، افزود: با توجه به اينكه تاكنون تنها يك مركز خونگيري در ساوه وجود داشت، اغلب اهدا كنندگان جهت اهدا با مشكلاتي مواجه بودند.
وي با بيان اينكه اين شهرستان پتانسيل قابل توجهي براي تامين خون و فرآورده‌هاي خوني دارد، اظهار داشت: با تجهيز و بهره برداري كامل از ساختمان پايگاه انتقال خون ساوه، شرايط مطلوبي براي اهداي خون و خونگيري فراهم خواهد شد.
وي بيان داشت:ساختمان پايگاه انتقال خون ساوه كه از نيازهاي اين شهرستان بود در زميني به مساحت 600 متر و با اعتباري بالغ بر چهار ميليارد ريال احداث شد و نصب تجهيزات در اين پايگاه ادامه دارد.
تميزي گفت:با بهره برداري كامل از اين پايگاه متقاضيان مي توانند به راحتي اهداي خون داشته باشند و از طرفي با رعايت تمام استانداردها مي توان خون سالمي را براي مردم نيازمند ساوه و ساير شهرستان‌ها تامين كرد.
وي افزود: اهداي خون يك امر مهم خداپسندانه و يك حركت داوطلبانه است، لذا لازم است در اين راستا فرهنگ‌سازي و آموزش‌هاي لازم ارائه شود

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group