جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

تمامی اخبار

اسلامی: ساوه به عنوان شهرستان تاثیر گذار استان مرکزی است Imageشورای مرکزی اصولگرایان استان مرکزی در سفری یک روزه به ساوه ضمن حضور در گلزار شهدا، بازدید از مسجد جامع و دریاچه تفریحی، با نماینده مردم ساوه و زرندیه در دفتر وی دیدار و گفت و گو کردند.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، در این دیدار عزیز آبادی به نمایندگی از هیات اراکی در سخنانی گفت: از سال 83 شورای مرکزی اصولگرایان استان با 75 نفر تشکیل شد و هم اکنون 5 هزار نفر در استان و 1200 نفر در اراک عضو دارد.

 

 وی با بیان اینکه شعار اصولگرایان وحدت بین یکدیگر و نیز اتحاد بین مسوولین استان است، افزود: اهداف اصولگرایی باید در چارچوب نظام باشد و امروز باید از دشمنان داخلی خود بیشتر از دشمنان خارجی بترسیم.

 

نماینده مردم ساوه و زرندیه نیز در این دیدار به معرفی شهرستان ساوه پرداخت و ویژگی‌های مردم این شهر و قابلیت‌های صنعتی و کشاورزی و تاریخی را بازگو کرد.

 

 حجت الاسلام حسین اسلامی با بیان اینکه شهرستان ساوه بیش از 300 هزار نفر جمعیت دارد، افزود: ساوه بیش از 5هزار سال قدمت تاریخی دارد و از دیر زمان در بحث فرهنگ و تاریخ شخصیت‌های ممتازی را در خود پرورش داده است.

 

وی با بیان اینکه شهرستان ساوه به عنوان یک شهرستان تاثیر‌گذار مطرح است، تصریح کرد: شهرستان ساوه شاخص‌های اقتصادی استان مرکزی را پوشش داده است و به عنوان دومین شهرستان استان در توسعه این استان موثر است و با برخورداری از شهر صنعتی بزرگ کشور می‌تواند در کنار دیگر شهرهای استان، استان مرکزی را به عنوان پایتخت استان صنعتی کشور تبدیل کند.

 

 وی گردش مالی مطلوب و جذب سرمایه‌گذاران در این منطقه را یکی از شاخص‌های ویژه ساوه در حوزه اقتصادی برشمرد و ادامه داد: بدلیل برخورداری ساوه از این مولفه‌ها به پیشنهاد اینجانب و دستور رئیس جمهور منطقه ویژه اقتصادی برای ساوه و زرندیه مصوب شد.

 

 اسلامی همچنین در پاسخ به سوال یکی از افراد در مورد انتزاع ساوه از استان مرکزی گفت: انتزاع را به دلیل امضای 6 نفر از نمایندگان در مخالفت با فرمانداری ویژه شدن ساوه مطرح کردم و اکنون طبیعتا انتزاع را پیگیری نمی‌کنم‌.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت کشور با استناد به رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص جذب حداکثری و دفع حداقلی افزود: این پیام رهبری نصب العین همه نمایندگان مجلس است و ما باید در این مسیر گام برداریم.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group