پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

تمامی اخبار

بهره‌برداری از چهار واحد تولیدی صنعتی در شهرستان زرندیه آغاز شد Image

در مراسمی با حضور معاون صنایع و امور اقتصادی وزارت صنایع و معادن، استاندار مرکزی و جمعی از مسوولان استانی و محلی، چهار واحد تولیدی صنعتی در شهرک‌های صنعتی شهرهای مامونیه و زاویه از توابع شهرستان زرندیه مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

 

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، نخستین واحد تولیدی که در شهرک صنعتی مامونیه مورد بهره‌برداری قرار گرفت، شرکت کارتن صنعت نیا در زمینی با مساحتی بالغ بر 17 هزار متر مربع و با 70 میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی بود.

 

 این شرکت قادر است با اشتغال‌زایی 25 نفر، سالانه 15 هزار تن کارتن از طریق ورق آماده، 25 هزار تن کارتن چند لایه و 10 هزار تن انواع جعبه مقوایی را تولید کند.

 

بهره‌برداری از طرح توسعه شرکت کابل سینا از دیگر برنامه‌های سفر معاون وزیر صنایع و استاندار مرکزی به شهرستان زرندیه بود. این شرکت که در ابتدای جاده خشکرود این شهرستان قرار دارد، انواع کابل‌های قدرت و ابزار دقیق غلاف سربی را تولید می‌کند.

 

شرکت کابل سینا با تولید سالانه 20 هزار تن زمینه اشتغال‌زایی 85 نفر را فراهم کرده بود که در طرح توسعه این میزان به 135 نفر افزایش می‌یابد.

 

به گزارش ایسنا، معاون وزیر صنایع با حضور در شهرک صنعتی زاویه شرکت سپهر دیزل کاوه تولید کننده انواع اتوبوس بیابانی، کامیون سبک و سنگین و کشنده را نیز افتتاح کرد.

 

این شرکت با فراهم آوردن زمینه اشتغال‌زایی 280 نفر با مبلغی بالغ بر 85 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوصی راه اندازی شده و قادر است سالانه 1200 دستگاه اتوبوس بیابانی و 1600 دستگاه کامیون سبک‌، سنگین و کشنده را تولید کند.

 

بهره‌برداری از شرکت فنی و مهندسی آوا زیست آریا آخرین برنامه سفر معاون وزیر صنایع بود.

 

این شرکت نیز که انواع پودر لاستیکی و گرانول لاستیکی از طریق بازیافت لاستیکهای فرسوده تولید می‌کند توانسته است با سرمایه‌گذاری 165 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی زمینه اشتغال‌زایی 18 نفر را بطور مستقیم فراهم کند.

 

گفتنی است، استاندار مرکزی در جریان سفر به شهرستان زرندیه به همراه فرماندار، بخشدار و جمعی از مسوولان محلی از پروژه ساختمان مجتمع اداری مامونیه، ساختمان فرهنگسرا و آمفی تئاتر شهر مامونیه، بیمارستان شهداء آسیابک، پروژه در حال ساخت بیمارستان 32 تخت خوابی مامونیه و همچنین پروژه‌های عمرانی شهرداری مامونیه بازدید و در جریان این بازدید ضمن صدور دستور پیگیری و تسریع در انجام امور، خواستار تکمیل پروژه‌های مورد بازید جهت انجام خدمت رسانی مطلوب به مردم شهید پرور این شهرستان شد .

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group