پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

تمامی اخبار

مسوولان با پرهیز از اختلاف از منویات مقام معظم رهبری پیروی کنند Image

در آخرین جمعه از ماه شعبان المعظم نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ساوه در مسجد انقلاب این شهر و با حضور پر شور نمازگزاران این شهر برگزار شد.

 

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، امام جمعه ساوه در خطبه‌های نماز با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به بندرعباس و در جمع فرماندهان پرسنل نیروی دریایی گفت: مقام معظم رهبری در این سفر در جریان بازدید از توانمندی‌های نیروی دریایی و در اجتماع فرماندهان و پرسنل این نیرو بر اهمیت وحدت بین مسوولان نظام تاکید کردند.

 

حجت‌الاسلام سید حسین تقوی افزود: مسوولان با پرهیز از اختلاف و بد نام کردن یکدیگر از منویات مقام معظم رهبری پیروی کنند.

 

 وی در ادامه به اشاره به پروژه جدید دشمنان نظام اسلامی و استکبار جهانی مبنی بر تغییر رفتار جمهوری اسلامی ایران‌ گفت: دشمنان انقلاب با ایجاد عملیات روانی‌، مسلح کردن گروهک‌ها‌، ترورها و بمب گذاری، اختلاف اندازی ، اعمال تحریم ، ایجاد و رعب و وحشت در جامعه علمی کشور دشمنی خود را ادامه داده اما، با هوشیاری مردم این توطئه‌ها یکی از پس دیگری نقش بر آب می‌شود.

 

وی با اشاره به ترور شهید رضایی نژاد تصریح کرد: ترور نحبگان علمی و دانشمندان میهن اسلامی با هدف توقف پیشرفت‌های علمی کشورمان انجام می‌شود اما، این جنایات نمایانگر ضعف مستکبران جهان است.

 

خطیب جمعه ساوه در خطبه اول نماز نیز با سفارش به تقوی و پرهیزکاری گفت: ماه مبارک رمضان دارای ویژگی‌های ممتاز معنوی است و ماه شکفتن روح و پیدا کردن راه مستقیم است.

 

وی با تاکید بر نگه داشتن حرمت ماه مبارک رمضان، بیان کرد: باید به کسانی که در این ماه تظاهر به روزه خواری می‌کنند تذکر داده شود و احترام این ماه نگه داشته شود.

 

تقوی در پایان خاطر نشان کرد: از هفته آینده نماز جمعه در مصلی این شهر اقامه خواهد شد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group