جمعه 28 ارديبهشت 1403 | Friday 17 May 2024

تمامی اخبار

پرداختن به امور فرهنگی از رویکردهای اصلی این نهاد است Image

مراسم افتتاحیه کانون دائمی جوانان پیرو ولایت و آئین تجلیل از دانشجویان ممناز تحصیلی تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) شاخه ساوه با حضور جمعی از مسوولان محلی در سالن شهدای محراب ساوه برگزار شد.

 

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ساوه در این مراسم در سخنانی با بیان اینکه توانمند‌سازی از مهمترین برنامه‌های کمیته امداد است، گفت: این مهم در راستای ارتقای سطح باورها و دانش خانواده‌ها صورت می‌گیرد.

 

 محمد‌تقی جوادی با اشاره به هجمه دشمنان نظام اسلامی در بعد فرهنگی به سمت جوانان این مرز و بوم افزود: دشمنان نظام در صدد هستند تا جوانان ما را در حوزه‌های فرهنگی تضعیف کنند و این وظیفه متولیان فرهنگی است که با ارتقای سطح دانش و آگاهی جوانان به ویژه غنی‌سازی اوقات فراغت مستکبران را در آرزوهای پوچ و تهی خود ناکام سازند.

 

وی پرداختن به امور فرهنگی را رویکرد اصلی کمیته امداد در کنار خدمات حمایتی خود برشمرد و اظهار کرد: تشکیل کانون پیروان ولایت و برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی به عنوان یک کار ارزشی در بین جوانان و نوجوانان تاثیر پذیر بوده است.

 

این مقام مسوول با اشاره به اینکه کلاس‌های کانون پیروان ولایت از سوم تیرماه بطور رسمی آغاز شده است و تا پایان شهریورماه ادامه دارد، تصریح کرد: در حال حاضر 210 نفر از دانش آموزان مددجو با ساماندهی در سه کانون این نهاد شامل کانون دائمی 100 نفر‌، کانون موقت تابستانی 50 نفر و کانون پیروان ولایت و طرح معرفت علوی نیز 60 نفر عضویت دارند.

 

وی فعاليت كانون پيروان ولايت دانش آموزان را در رشته‌هاي كامپيوتر، مفاهيم قرآني، هنرهای تجسمی‌، کلاس‌های تقویتی ( زبان‌، ریاضی و فیزیک )‌، ورزشی ( تنیس روی میز، طناب کشی‌، فوتبال دستی و شنا)‌، خطاطی‌، خياطي، گلسازي، قلم زني، تكه دوزي و نقاشي همراه با برگزاری اردوهای یک روزه اعلام کرد.

 

 جوادی خاطر نشان کرد: 920 دانش‌آموز و 265 دانشجو تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ساوه هستند.

 

 به گزارش ایسنا رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه نیز در این مراسم در سخنانی گفت: بهترین نعمتی که خداوند بعد از عقل برای انسان خلق کرده است دانش و آگاهی است و هیچ چیزی در جهان هستی بهتر از دانش‌، فهم‌، ادراک و آگاهی نیست.

 

 رضا حیدری‌نوری با بیان اینکه قدرت‌، ثروت و مقام با فهم و آگاهی بدست می‌آید‌، افزود: حاکیمت برای کسانی است که دانشمند‌تر باشند و از دانشمندان بهتر استفاده کنند.

 

وی با اشاره به اینکه منشا دانش‌، دانشگاه است، بیان کرد: سرعت تغییر و تحول در دانش فوق‌العاده زیاد شده است و از آنجائیکه نیاز پله ترقی است لذا این مهم در بین مددجویان کمیته امداد به خوبی تجلی پیدا کرده و دانشجویان و دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد مقدس توانسته‌اند پله های ترقی را یکی پس از دیگری به افتخار طی کنند.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group