پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 | Thursday 2 May 2024

تمامی اخبار

در این طرح 3 هزار و 600 نفر روز فعالیت در سطح شهرستان ساوه انجام می‌شود Image

در مراسمی با حضور فرمانده سپاه ناحیه ساوه، اردوی جهادی دانشجویی طرح هجرت 3 بسيج سازندگي در ساوه با هدف انجام کارهای عمرانی، فرهنگی در روستاهای محروم و مناطق دور افتاده این شهرستان آغاز شد.

 

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی مسوول نمايندگي ولي فقيه در ناحيه مقاومت بسيج ساوه در آغاز به‌کار این طرح در سالن اجتماعات سپاه ناحیه ساوه در سخنانی با اشاره به اینکه اولیای الهی نیز برای رضای خدا در جهت عمران و آبادانی هجرت کردند، گفت: تفکر بسیجی، کار جهادی است و طرح‌های ایران اسلامی با همت و تلاش بسیجیان پرشور و با بصیرت تحقق می‌یابد.

 

 حجت‌الاسلام سید‌رضا عظیمی با بیان اینکه خدمت در مناطق محروم از ارزش‌های انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: طرح هجرت محدود به یک زمان خاصی نیست بلکه یک طرحی است از دریای بیکرانی که به اندازه وسع و توان هر جوان مومن و بسیجی امتداد دارد.

 

وی تاکید کرد: شرکت کنندگان در این طرح ایمان و خدمت صادقانه را سرلوحه کار قرار داده و در راستای کارآمدی نظام اسلامی تلاش می‌کنند و به دشمنان نظام نشان می‌دهند که همواره در تمامی صحنه‌ها حضوری فعالانه دارند.

 

 عظیمی تربيت نيروي كارآمد را از اهداف طرح هجرت عنوان كرد و خاطر نشان کرد‌: اين طرح در راستاي تحقق فرمايشات مقام معظم رهبري و استفاده از ظرفيت جوانان براي محروميت زدايي كشور اجرا مي‌شود.

 

گفتنی است در این طرح 3 هزار و 600 نفر روز فعالیت در سطح شهرستان ساوه انجام می‌شود که از این تعداد 2 هزار نفر روز را برادران و یک هزار و 600 نفر روز را خواهران تشکیل می‌دهند.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group