جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

تمامی اخبار

سید مصطفی کشفی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ساوه شد Image

همزمان با فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز مراسم گرامیداشت این روز با حضور جانبازان و ایثارگران و خانواده‌های آنان در مجموعه ورزشی فجر ساوه برگزار شد.

 

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، امام جمعه ساوه در این مراسم با گرامیداشت این روز گفت‌: حضرت ابوالفضل العباس (ع) بنده صالح خداست و ما هر روز در پایان نمازهای یومیه به این بزرگوار که عبد و بنده صالح خداست سلام می‌‌دهیم.

 

حجت‌الاسلام سید‌حسین تقوی افزود: خداوند به حضرت ابوالفضل (ع) مقامی را عنایت کرده است که شهدا در روز قیامت به حضرت عباس (ع) غبطه می‌خورند.

 

 وی با تکریم از مقام جانبازان افزود: برخی از جانبازان به‌دلیل دردها و رنج‌هایی که در اثر جانبازی می‌بینند به مراتب درجات و مقام آنها کمتر از یک شهید نیست.

 

 تقوی با بیان اینکه حضرت عباس (ع) مظهر کمال و خوبی‌هاست‌، ادامه داد: نماز‌، قرآن‌، دعا و استغفار به عنوان مولفه‌هایی بود که در حضرت عباس (ع) به شایستگی تجلی پیدا کرده بود و هم اکنون نیاز جامعه ما نیز به این مولفه‌ها بیشتر احساس می‌شود و خوشا به حال آنانی که در حال نماز به قرآن‌، دعا و استغفار نیز می‌پردازند.

 

به گزارش ایسنا، نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی هم با تاکید بر انتقال پیام شهیدان توسط جانبازان به مردم در تمامی عرصه‌ها گفت: تجلیل از مقام جانبازان تقویت روح معنویت در جامعه است چرا که کسی که در راه خدا و برای دفاع از کشور عضوی از اعضای بدن خود را از دست داده قابل تکریم است.

 

 حجت‌الاسلام حسین اسلامی با بیان اینکه جانبازان از پاک‌ترین و صالح‌ترین انسان‌ها هستند، اظهار کرد: جانبازان با تاسي از فضلایل اخلاقی حضرت ابوالفضل (ع) در دوران دفاع مقدس در برابر دشمنان ايستادگي كرده و از مرزهاي كشور دفاع كردند.

 

رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی نیز در این مراسم در سخنانی با بیان اینکه جانبازان انقلاب وفادارترين ياران انقلاب به شمار مي‌روند، گفت: جانبازان عزیز با الگوگيري از حضرت ابوالفضل (ع) به خوبي به تكليف خود در زمينه دفاع از اسلام، كيان اسلامي و ولايت فقيه عمل كردند.

 

حجت‌الاسلام حسن هنرمند با اشاره به اینکه جانبازان و ایثارگران به عنوان علمداران انقلاب هستند، افزود: امروز مهمترین و بیشترین نیاز کشور ما به آرامش‌، وحدت و همدلی است و لذا ایثارگران چون به عنوان علمداران انقلاب هستند نقش بسزایی در ایجاد وحدت و همدلی دارند.

 

وی با تاکید بر پرهیز و اختلاف افکنی تصریح کرد: باید گوش به فرمان رهبری نظام اسلامی بود و با جلوگیری از بروز اختلافات مانع از عقب افتادگی کشور از مسیر پیشرف و توسعه شد.

 

گفتنی است، در این مراسم سید مصطفی کشفی به عنوان رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ساوه معرفی شد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group