سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 | Tuesday 7 May 2024

تمامی اخبار

در اين همايش با اهداي لوح از دهياران بخش مركزي قدرداني شد.

Imageمعاون استاندار مركزي و فرماندار ساوه گفت: دهياران بازوان اجرايي دولت در روستاها هستند و ادارات بايد تعامل سازنده اي با آنها داشته باشند.

'علي محمد گلستاني فرد در همايش دهياران بخش مركزي ساوه افزود: دهياران بايد براي رفع مشكلات روستاها كوشش كرده و از هيچ تلاشي فروگذاري نكنند.
بخشدار بخش مركزي ساوه نيز با تاكيد بر ضرورت توجه به مناطق روستايي نقش دهياران را در آباداني و زيباسازي روستاها بسيار مهم ارزيابي كرد.
'خسرو مجيدي' افزود: دهياران به عنوان متوليان اصلي روستاها بايد با وحدت ، انسجام و همدلي مردم را در انجام پروژه هاي عمراني، فرهنگي و ساخت و سازهاي مسكوني مشاركت دهند.
وي اظهار داشت: آنان بايد تعامل خوبي با ادارات و نهادهاي دولتي براي رفع مشكلات روستاها داشته باشند.
وي ، كمبود آب كشاورزي در برخي روستاها را از مهمترين مشكلات روستاييان بخش مركزي دانست و بيان كرد: سعي شده تا با بررسي اين مشكل در جلسه شوراي آب و كشاورزي، زمينه استفاده بهينه از اين نعمت خدا دادي در روستاها فراهم شود.
مجيدي گفت: توسعه پايدار در روستاها نيازمند توجه به مديريت روستايي و برنامه ريزي مناسب است كه اين مهم با تلاش دهياران محقق مي شود.
در اين همايش دهياران نيز عدم آنتن دهي تلفن همراه در برخي روستاها، نبود پليس ساختمان، نبود مكان مناسب براي دفع پسماند در روستاها و وجود اتباع بيگانه افغان را از مهمترين مشكلات برخي روستاهاي بخش مركزي ساوه عنوان كردند و خواستار رسيدگي به آن شدند.
در اين همايش با اهداي لوح و هدايايي از دهياران بخش مركزي شهرستان ساوه قدرداني شد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group