يكشنبه 30 ارديبهشت 1403 | Sunday 19 May 2024

تمامی اخبار

کاندیداها مورد وثوق نظام اسلامی بوده و وظیفه همگان است که از آنان حمایت کنند.

Imageمحمد مهدی امامی ناصری مدیر مسوول روزنامه فرهنگ آشتی  و یکی از کاندیداهای مجلس نهم از حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه با جمعی از مردم ساوه دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش رادیو ساوه در این دیدار مدیر مسوول روزنامه فرهنگ آشتی در سخنانی گفت: نگاه من به روند فعلی کشور متفاوت است و اعتقادم بر این است که انقلابی که در سال 57 به رهبری امام راحل شکل گرفت بهترین الگوی تحول اجتماعی سیاسی در دنیا بود و قانون اساسی آن یکی از پیشرفته ترین قوانین اساسی در کل دنیاست.

محمد مهدی امامی ناصری با اشاره به همراهی مردم با جمهوری اسلامی ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی افزود: اگر مردم همراه نظام و انقلاب نبودند نمي توانستيم از موانعی که دشمنان برای انقلاب اسلامی ایجاد کرده بودند عبور کنیم و لذا تنها راه مقابله با دشمنان خارجي، تكيه بر ملت در داخل است و درك اين ضرورت ميتواند باعث افزايش موثر قدرت ايران در عرصه بين المللي شود.

وی با بیان اینکه خیلی از کشورها از کشور ما الگوبرداری می نمایند، ادامه داد: ما با بخشی از آرمانهای امام راحل و بخشی از حقایق قانون اساسی فاصله گرفته ایم و باید اراده ملی باشد تا به مسیر اصلی برگردیم و این به معنای نفی انقلاب و امام (ره) نیست.وی با اشاره به فضای موجود در کشور و منطقه ، بیان کرد: رهبری داهیانه مقام معظم رهبری مانع از بوجود آمدن مشکلات پیش روی نظام اسلامی خواهد بود و به فضل الهی این انقلاب با سرعت هر چه تمامتر در حال پیشرفت و توسعه است. وی با اشاره به در پیش بودن همایش سیاسی دیگری در سالجاری به عنوان انتحابات مجلس نهم شورای اسلامی گفت:حضور حداکثری همه آحاد مردم از نتيجه انتخابات مهمتر است چرا که  حضور حداكثري مردم عظمت نظام و مردمسالاري آن را به اثبات مي رساند و در همين رابطه بايد تلاش شود تا همه اقشار مردم و واجدين شرايط در پاي صندوق هاي راي حاضر شوند.

مدیر مسوول روزنامه فرهنگ آشتی با اشاره به شور و نشاط ايجاد شده در انتخابات خاطرنشان كرد: علیرغم اینکه دشمنان نظام درصدد القای این فرضیه هستند که فضای سیاسی منجمد و سردی در ایران حاکم است اما پيش بيني مي شود كه مردم مشاركت بسيار بالايي در انتخابات آتی داشته باشند و مردم ايران كه همواره در تاريخ انقلاب شگفتي ساز بودند در انتخابات مجلس نهم نیز با حضور باشكوه خود عظمت نظام را به اثبات خواهند رساند.

وی حضور یکپارچه و گسترده مردم در صحنه انتخابات را به عنوان یک اصل مهم در راستای مشروعیت بخشیدن به نظام و آرمان های آن دانست و افزود: ملت ایران در صحنه انتخابات دور نهم مجلس باردیگر اقتدار و عزت ایرانی و اسلامی را به جهانیان نشان خواهند داد.

وی فضای حاکم بر شهرستانهای ساوه و زرندیه را برای برگزاری انتخاباتی گسترده، باشکوه، سالم و مطلوب دانست و افزود:  باید برای برگزاری انتخابات سالم و باشکوه فضای رقابت در جامعه مورد توجه قرار گیرد و مردم نیز در اثبات کسی و نه درمقابل نفی آن به کاندیدای مورد نظر رای دهند.

امامی ناصری همچنین بیان کرد : نفس انتخابات مجلس یعنی اینکه مردم حق دارند فردی را برای قانونگذاری در قوه مقننه انتخاب کنند.بر این اساس اگر نگاه ما این باشد که مجلس هشتم موفق بوده است، دیگر حضور افرادی در کسوت کاندیداتوری جدید برای انتخابات مجلس معقول نیست.وی از نقش نمایندگان مجلس به عنوان نقش سفیر آن منطقه در پایتخت یاد کرد و خاطر نشان کرد: نماینده مجلس باید چکیده فضایل مردم رای دهنده و در شان موکلان خود باشد و باید قابلیت خنثی کردن ترفندهای غیر اخلاقی رقبای خود را داشته باشد.

امامی ناصری در پایان خواستار رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی نامزدها شد و گفت:  کاندیداها مورد وثوق و اعتماد نظام اسلامی بوده و وظیفه خدمتگزاران نظام است که از آنان حمایت کنند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group