جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

تمامی اخبار

شش سارق زورگير در ساوه شناسايي و دستگير شدند.

Imageفرمانده انتظامي شهرستان ساوه گفت: شش سارق زورگير كه اقدام به سرقت محموله يك دستگاه كاميون كرده بودند، در ساوه شناسايي و دستگير شدند.

مصطفي ويسمه‌اي گفت: راننده يك دستگاه كاميون به پاسگاه آوه مراجعه و ماموران را در جريان سرقت محموله كاميون خود توسط سارقان زورگير قرار مي‌دهد.
وي اظهار داشت: سارقان با استفاده از تاريكي شب و با صورت پوشيده وارد كاميون شده و پس از بستن دست و پاي راننده، خودرو را به مكاني نامعلوم انتقال داده و بار آن كه هفت تن سيم مسي بوده را تخليه ميكنند.
فرمانده انتظامي شهرستان ساوه با اشاره به اينكه سارقان پس از تخليه بار، راننده را همراه كاميون در ميدان سرداران ساوه رها و متواري مي‌شوند،‌ ادامه داد: با اطلاعات به دست آمده و تحقيقات پليسي صورت گرفته محل اختفاي سارقان شناسايي و در يك عمليات غافلگيرانه دستگير شدند.
ويسمه‌اي با اشاره به اينكه دو نفر از سارقان دستگر شده تبعه افغانستان هستند، اضافه كرد: اموال مسروقه كه در محل اختفاي متهمان و در زيرخاك جاسازي شده بود توسط ماموران كشف و ضبط شد.
وي همچنين از كشف بيش از يك‌هزار و 200 دستگاه گوشي تلفن همراه قاچاق در ساوه خبر داد و گفت: ماموران يگان امداد و كلانتري 20 نوبران ساوه در محور قديم ساوه همدان در حين كنترل خودروهاي عبوري از اين محور به سه دستگاه خودروي سواري كه بدون توجه به فرمان ايست ماموران متواري مي‌شوند، مظنون و به تعقيب آنها مي‌پردازند.
فرمانده انتظامي ساوه با اشاره به اينكه ماموران با رعايت قانون به كارگيري سلاح اقدام به شليك تير هوايي و شليك به لاستيك خودروها مي‌كنند، اضافه كرد: با توقيف يكي از خودروهاي كه حامل مقادير قابل توجهي كالاي قاچاق بود، ماموران اقدام به بازرسي از آن مي‌كنند.
ويسمه‌اي در ادامه با اشاره به كشف تعداد يك‌هزار و 275 دستگاه گوشي تلفن همراه، 170 دستگاه لوازم جانبي تلفن همراه، يك دستگاه بيسيم دستي، چهار ليتر مشروبات الكي و دو عدد افشانه دفاع شخصي از خوردي متهمان افزود: ارزش تقريبي كالاهاي كشف شده 12 ميليارد ريال برآورده شده است. 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group