چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403 | Wednesday 1 May 2024

تمامی اخبار

مشروعیت مسوولان، وابسته به تبعیت آنها از ولایت فقیه است
Image

نماینده مردم ساوه وزرندیه با بیان اینکه مشروعیت مسوولان وابستهبه تبعیت آنها از ولایت فقیه است، گفت: مشروعیت تمام مناصب در جمهوری اسلامی به همسویی با ولایت فقیه است.

 

 

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهر غرق‌آباد با حضور پرشور نمازگزاران و به امامت نماینده مردم ساوه و زرندیه در مسجد جامع این شهر اقامه شد.

 

 

حجت‌الاسلام حسین اسلامی در خطبه‌های نماز در سخنانی با گرامیداشت فرا رسیدن سالروز شهادت شهید دکتر بهشتی و هفته قوه قضائیه گفت: دشمنان نظام وقتی نتوانستند با اندیشه شهید بهشتی مقابله کنند تصمیم گرفتند که این شخصیت برجسته را از بین ببرند.

 

 وی ادامه داد: انسان‌های صاحب عقل و منطق معمولا از منطق شان استفاده می‌کنند و در گفت‌وگوها و نشست‌ها سخنانشان را بیان می‌کنند وقتی که به بن‌بست می‌رسند و دیگر نمی‌توانند این رویه را ادامه دهند به سمت ترور می‌روند و در شهید بهشتی نیز وقتی به بن بست رسیدند این شخصیت ممتاز را ترور کردند.

 

اسلامی  با بیان اینکه این شهید به چهار زبان دنیا مسلط بود و در حوزه فقاهت و نیز در حوزه و دانشگاه سرآمد بود، ادامه داد: در واقع جریانات انحرافی آن روز نتوانستند با اندیشه شهید بهشتی مقابله کنند و نهایتا باب تهمت و شایعه پراکنی را آغاز کرده و با ترویج سخنان سخیفی درباره این شخصیت بزرگ با هدایت بنی‌صدر خائن توانستند این بزرگوار را از بین ببرند.

 

 وی با بیان اینکه اقدامات جریان انحرافی این طور نیست که با شهادت شهید بهشتی خاتمه پیدا کند، اظهار کرد: ریشه جریان انحرافی در این است که کسانی که بدون علم و دانش و آگاهی وارد حریم دیگران می‌شوند و نمونه آن همین جریاناتی است که در حاشیه دولت وجود دارد.

 

اسلامی با اشاره به اینکه حقیقت و ماهیت نظام اسلامی ولایت فقیه است، بیان کرد: امروز نمایندگان شما در مجلس منتظر فرمان رهبری معظم نظام هستند و با هیچ کس هم تعارف ندارند و اجازه نخواهند داد که تاریخ دوباره تکرار شود.

 

وی با بیان اینکه مشروعیت مسوولان وابسته به تبعیت آنها از ولایت فقیه است، ادامه داد: اگر مسوولان نظام چه رئیس جمهور و یا نمایندگان که از طریق رای مردم به این سمت رسیده‌اند بخواهند بدون ولایت فقیه باشند اعتباری ندارند و مشروعیت تمام مناصب در جمهوری اسلامی به همسویی با ولایت فقیه است.

 

 

 امام جمعه موقت غرق‌آباد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ملت ایران اگر چه در مسیر پویایی و بالندگی و حرکت و جهش دست‌اندازهایی را داشته است امام به لطف خدا در پیشرفت‌هایی که در زمینه‌های مختلف اعم از انرژی هسته‌ای، نانو تکنولوژی، سلول‌های بنیادین، المپیادهای علمی بدست آورده است روز به روز در مسیر ترقی و پیشرفت قرار دارد و این ملت در سایه رهبری داهیانه مقام معظم رهبری در حال حرکت است و دشمنانش را سرکوب می‌کند و این جریان انحرافی نیز با تدبیر رهبری نظام جمع خواهد شد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group