پنجشنبه 30 فروردين 1403 | Thursday 18 April 2024

تمامی اخبار

اين مسجد در زمينی به مساحت 500 متر احداث می‌گردد،

Imageرئيس شورای اسلامی غرق‌آباد از آغاز عمليات اجرايی بهسازی و مرمت مسجد حضرت اباالفضل(ع) اين شهر خبر داد.

در مراسمی با حضور نماينده مردم ساوه و زرنديه، معاون استاندار و فرماندار ساوه و جمعی از مسئولان محلی كلنگ عمليات اجرايی بهسازی و مرمت مسجد حضرت اباالفضل(ع) شهر غرق‌آباد به زمين زده شد.

«ابوالفضل باباشلو»، رئيس شورای اسلامی شهر غرق‌آباد در اين مراسم گفت: با توجه به بافت سست و ناايمن مسجد حضرت اباالفضل(ع) بر آن شديم تا با تخريب آن عمليات بازسازی و توسعه را دستور كار قرار دهيم.

وی با بيان اينكه اين مسجد در زمينی به مساحت 500 متر احداث می‌گردد، اظهاركرد: اين مكان مذهبی در يك‌هزار و 200 متر زيربنا شامل طبقه زير زمين به‌عنوان كانون قرآن، طبقه هم‌كف به‌عنوان شبستان مردانه و طبقه فوقانی نيز به منظور شبستان زنانه احداث می‌گردد.

باباشلو بيان كرد: برای احداث اين مسجد 150 ميليون تومان اعتبار اوليه و برای بهره‌برداری كامل از آن مبلغ 400 ميليون تومان نياز است و اميدواريم فاز اول آن تا سال آينده مورد بهره‌برداری قرار گيرد.

وی هم‌چنين خاطرنشان كرد:با توجه به موقعيت ويژه اين مسجد، می‌توان با جذب جوانان نقش مهمی در جهت فعاليت‌های فرهنگی اين منطقه انجام داد.

رئيس شورای اسلامی شهر غرق آباد در پايان تصريح كرد: احداث اين مسجد در موقعيت مناسبی نسبت به نقاط ديگر شهر واقع است و می‌تواند يكی از مساجد مهم و فعال محسوب شود و هدف از احداث آن سوق دادن جوانان به خانه امن الهی می‌باشد.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group