پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

تمامی اخبار

پايگاه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان رسما شروع به كار نمودند

Imageدر مراسمی با حضور معاون پرورشی و تربيت بدنی آموزش و پرورش استان مركزی و جمعی از مسئولان شهرستان ساوه و نيز 250 دانش‌آموز ساوجی پايگاه‌های غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان استان مركزی در مجموعه ورزشی تختی شهرستان ساوه افتتاح شد.

«سيدمحسن سجادی»، معاون پرورشی و تربيت بدنی آموزش و پرورش استان مركزی در اين مراسم با اشاره به تأثير استفاده بهينه از اوقات فراغت در شاداب‌سازی روحی افراد گفت: در اسلام به تفريحات سالم متعددی اشاره شده است كه می‌توانند نقش موثری در روح و روان فرد داشته باشند.

وی افزود: استعدادهای انسان اگر در زمينه و شرائط مساعدی قرار گيرد به فعل تبديل می‌شوند و از اين جهت شناسائی اين زمينه‌ها در زندگی فرد بسيار مهم است كه اوقات فراغت يكی از اين موقعيت‌های بسيار مناسب است كه فرد می‌تواند با استفاده از آن به شناسايی و تقويت استعدادهای خود بپردازد.

  «عبدالله سالمی»، مدير آموزش و پرورش شهرستان ساوه نيز در ادامه افزود: هم‌زمان با شروع تعطيلات تابستانی كانون‌های فرهنگی و تربيتی شهدای محراب و هاجر،‌ دارالقرآن امام خمينی(ره)‌ ،‌مجموعه ورزشی تختی، پژوهشسرای دانش‌آموزی شهيد اسماعيل اسدی،‌ مدرسه قرآن مشكات و 23 واحد آموزشی به‌منظور غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان اقدام به برگزاری كلاس‌های مختلف فرهنگی،‌ آموزشی،‌ هنری و ورزشی می‌كنند.

مدير آموزش و پرورش شهرستان ساوه در پايان تصريح كرد: علاوه‌بر اين تعداد پايگاه‌ هم‌چنين 31 مدرسه قرآنی شهرستان ساوه نيز اقدام به جذب دانش آموز می‌كند.

يادآوری می‌شود، پايگاه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان استان مركزی رسما شروع به كار نمودند

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group