جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

تمامی اخبار

فرمانده بسيج ساوه:دشمن شناسي مهمترين وظيفه بسيج است Imageسرهنگ حبيب رجبي در مراسم افتتاحيه كلاسهاي طرح نشاط و تعالي در ساوه افزود:بسيج در صحنه هاي مختلف انقلاب اسلامي با اقتدار از نظام مقدس جمهوري اسلامي دفاع كرده است.
وي اظهار داشت: امام خميني (ره) با تدبير و توكل به خدا، در سال 58دستور تشكيل بسيج مستضعفين را صادر كرد
و اين نهاد در دوران هشت سال دفاع مقدس كه جهان كفر با ايران اسلامي در جنگ بود در كنار ساير نهادها توانست براي ايران اسلامي عزت بيافريند.
رجبي ، بسيج را يك نيروي مردمي برشمرد و گفت: همه مردم براي دفاع بي مزد و منت از نظام جمهوري اسلامي آماده باشند وبسيجي يعني كسي كه كمر همت را بسته تا از دين، انقلاب، اسلام، امامت و خدا دفاع كند.
وي اظهار داشت:پارسال سه هزار و 653 نفر در اين شهرستان تحت پوشش طرح نشاط و تعالي قرار گرفتند و در رشته هاي مختلف ورزشي، اجتماعي، فرهنگي، هنري و قرآني شركت كردند.
مسوول نمايندگي ولي فقيه در ناحيه مقاومت بسيج ساوه نيز گفت:كلاس هاي تابستاني طرح نشاط و تعالي ويژه نوجوانان و جوانان با هدف بهره گيري از فرصت ها و غني سازي اوقات فراغت برگزار مي شود.
حجت الاسلام 'سيد رضا عظيمي' افزود: برگزاري اين كلاسها امسال با رويكردي اخلاقي، فرهنگي و تربيتي توام با نشاط و شادي صورت مي گيرد.
وي اظهار داشت: تقويت روحيه نشاط در جوانان و نوجوانان باعث افزايش توانمنديهاي آنان مي شود

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group