جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

تمامی اخبار

مراسم بزرگداشت شهید چمران در ساوه برگزار می‌شود

Imageفرماندار ساوه و رئیس ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت شهید چمران در این شهرستان از

برگزاری مراسم بزرگداشت این شهید والامقام در روز جمعه سوم تیرماه بعد از نماز مغرب و عشاء در

مسجد انقلاب ساوه خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی علی محمد گلستانی فرد با اعلام این خبر افزود: ستاد بزرگداشت شهيد دكتر مصطفی چمران در شهرستان ساوه با همكاری ادارات و نیروهای نظامی و انتظامی تشكيل شده و برنامه‌ريزی‌های لازم جهت برگزاری باشکوه مراسم مذكور صورت گرفته است.

 

وی در بخش دیگری از این گفت و گو با اشاره به شخصیت شهید دکتر چمران گفت: شهرستان شهید پرور ساوه به خود افتخار می کند که چنین شخصیت دانشمند و جهادگری را تقدیم نظام مقدس اسلامی کرده است.

 

گلستانی فرد با اشاره به اینکه نقش تاثیر گذار شهید چمران هیچگاه از ذهن ملت ایران محو نخواهد شد، بیان کرد: شخصیت، و زندگی عارفانه سردار شهید چمران همچنان در قلب‌ها و یادها باقی است.

 

 وی با بیان اینکه شهيد چمران يك رزمنده شجاع و مدبر نيز بود، تصریح کرد: لازم است همه آحاد ملت ایران به ویژه مدیران از زندگی ارزشمند این بزرگوار الگو بگیرند.

 

گفتنی است، حجت‌الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران و رئیس دادگاه عالی انتظامی قضات کشور در این مراسم سخنرانی می‌کند.

 

روستای چمران از توابع بخش نوبران شهرستان ساوه زادگاه سردار شهید دکتر چمران است و همه ساله به مناسبت سالروز شهادتش مراسم مختلفی در روستای چمران و بخش نوبران نیز برگزار می‌شود.

 

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group