دوشنبه 24 ارديبهشت 1403 | Monday 13 May 2024

تمامی اخبار

شهر ساوه هم اكنون داراي دو ميليون و 675 متر مربع فضاي سبز است

Imageرئيس شوراي اسلامي شهر ساوه گفت: بر اساس برنامه هاي پيش بيني شده ،در امكانات شهري نظير فضاهاي سبز، مكان هاي فرهنگي و تفريحي در نقاط مختلف اين شهر تعادل برقرار خواهد شد.

رضا دربان افزود: تاكنون بيشترين مكان هاي تفريحي، فرهنگي، پارك ها و فضاهاي سبز ساوه در جنوب اين شهر احداث شده اين در حالي است كه مناطق شمال شهر ساوه با كمبود اين فضاها مواجه مي باشند.
وي، ايجاد مجموعه 55 هكتاري فدك در شمال شرقي ساوه و ايجاد پارك 17 هكتاري بسيج 2 در شمال اين شهر را به عنوان برخي از برنامه هاي پيش بيني شده براي بهره مندي ساكنين شمال شهر از خدمات رفاهي و تفريحي عنوان كرد.
وي ، ساخت و سازهاي غير مجاز در سال هاي گذشته را علت كمبود برخي خدمات در بخش هاي شمال شهر ساوه عنوان كرد و اظهار داشت: رشد سريع و ناهمگون ساخت ساز هاي غير مجاز در سالهاي گذشته موجب شد كه شهرداري از خدمات دهي به اين مناطق عقب بماند.
دربان، بيان داشت: توافقاتي ميان شهرداري و مالكين زمينهاي عمده براي جلوگيري از ساخت و سازهاي غير مجاز در اين شهر انجام شده تا اين مالكين بتوانند با استفاده از كميسيون ماده 5 و تغيير كاربري ملك خود، اقدام به فروش قانوني و ساخت و ساز مجاز كنند.
وي گفت: ساخت و ساز هاي مجاز و قانوني ضمن استحكام منازل مسكوني، چون با طراحي مهندسي و مناسب قطعه بندي مي شوند موجب حفظ چهره و بافت مناسب شهري شده و امكان خدمات دهي به آنها نيز آسانتر مي باشد.
شهر ساوه هم اكنون داراي دو ميليون و 675 متر مربع فضاي سبز اس

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group