جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

تمامی اخبار

Imageسومین گردهمائی بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت با حضور جمعی از پاسداران بازنشسته و بسیجیان پیشکسوت در سالن اجتماعات سپاه ناحیه ساوه برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، فرمانده لشکر 17 علی بن ابیطالب (ع) در دوران دفاع مقدس رد این گردهمایی در سخنانی با بیان اینکه  سپاه و بسيج در همه عرصه ها حضور فعال دارند، گفت: باید از ظرفیتهای بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت به خوبی استفاده کرد.

سردار غلامرضا جعفری با بیان اینکه تداوم ایثارگریهای و پاسداشت خون شهدا با فعالیت چنین تشکلهایی حفظ می شود، افزود: پاسداری از ارزشهای انقلاب اسلامی در گردهمایی رزمندگان دوران دفاع مقدس و ارتقای آگاهی و بصیرت این عزیزان محقق می شود.

وی بیان کرد: انتقال و ترويج فرهنگ دفاع مقدس بارويكرد ايثار و شهادت از نيازهای نسل امروز و نسل آينده است که با با تلاش و همت این مجموعه ، بسيج با قدرت و صلابت بيشتر به اجراي ماموريتها ميپردازد.

 این فرمانده دوران دفاع مقدس در ادامه ایمان قلبی به خدای تعالی و اخلاص را دو عامل مهم در پیروزی رزمندگان در دوران دفاع مقدس دانست و با اشاره به فرا رسیدن سوم خردادماه اظهار کرد: عملیات بیت المقدس برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی بود و امید دشمن بعد از این عملیات به یاس تبدیل شد.

به گزارش ایسنا فرمانده سپاه ناحیه ساوه نیز در سخنانی گفت: بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت اتفاق میمون و مبارکی بود که بدستورمقام معظم رهبری و تاکید فرماندهی کل سپاه در کشور شکل گرفت.

سرهنگ پاسدار حبیب رجبی تقویت روحیه ایثارگری و جهادی را از اهداف تشکیل بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت دانست و افزود: بهره برداری بهینه از ظرفیتها وتوانمندیهای عزیزان بازنشسته سپاه و بسیج و بهره مندی از تجارب آنها مهمترین رسالت بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت است.

وی همچنین بر تکریم بازماندگان دوران دفاع مقدس و تجلیل از شهدا به عنوان اولویت های کاری این مجموعه تاکید کرد.

رئیس شورای بسیج پیشکسوتان جهادو شهادت شهرستان ساوه نیز با ارائه گزارشی از نحوه شکل گیری این مجموعه گفت: سازماندهی کلیه بازنشستگان ارتشی اعم از نیروی دریایی ، هوایی و زمینی و نیز نیروهای انتظامی در قالب بسیج پیشکسوتان جهاد شهادت از برنامه های آینده است.

کاظم فکری تشکیل هیئت های قرآنی در سه نقطه شهرستان را از دیگر برنامه های بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت ذکر کرد و افزود: تشکیل کمیته های فنی و تخصصی در راستای بهره مندی از ظرفیتها وتوانمندیهای اعضا و بکارگیری مشاورینی از این مجموعه در سطوح فرماندهان پایگاهها و حوزه های مقاومت را از دیگر برنامه های آینده بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت برشمرد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group