چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 | Wednesday 24 April 2024

تمامی اخبار

در این مراسم تعدادی از شعرا قرائت شعر پرداختند.

Imageبه مناسبت فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت زهرا ( س) و هفته زن به همت بسیج خواهران سپاه ناحیه ساوه و کانون بسیج هنرمندان، عصر شعری با عنوان «ریحانه النبی» در سالن اجتماعات سپاه ناحیه ساوه و با حضور شعرا، ادبا، هنرمندان و جمعی از بانوان بسیجی برگزار شد.

 

در این مراسم مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ساوه در سخنانی با بیان نقش هنرمندان در روشنگری جامعه گفت‌: هنرمندان منشا افتخار و عزت و روشنگری آحاد مختلف جامعه هستند.

 

حجت‌الاسلام سیدرضا عظیمی با بیان اینکه هر عملی که متکی به هنر نباشد ماندنی نیست، افزود: عامل ماندگاری و دوام و بقای رسانه رثا و گویا، هنر است و اگر امروز واقعه کربلا در بین مردم زنده است بدلیل اینکه هنر بیان و عالمانه پیام آور آن حضرت زینب (س) باعث شده است که این رویداد عظیم زنده بماند.

 

 وی زنده بودن دفاع مقدس را در بین مردم مرهون تفسیر هنرمندان ذکر کرد و اظهار کرد: اگر امروز دستاوردهای انقلاب اسلامی و رشادتهای رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس به خوبی بین مردم به ویژه نسل جوان تبیین می‌شود مرهون هنرمندان متعهد و هنر پیشه‌گان عرصه سینما، تئاتر و شعر است.

 

 وی در ادامه با اشاره به شخصیت حضرت زهرا (س) بیان کرد: زنان و مردان ما باید نگهبان ارزش‌های حضرت زهرا (س) در عرصه عفاف‌، حجاب و غیرت باشند و رسالت فاطمی و رسالت علوی را به خوبی انجام دهند.

 

عظیمی در پایان خاطر نشان کرد: یکی از عالی‌ترین الگوهای قابل پیروی برای انسان‌ها به ویژه زنان، حضرت صدیقه طاهره (س) است.

 

گفتنی است، در این مراسم تعدادی از پیشکسوتان شعر و ادب به همراه شعرای دیگر به قرائت شعر پرداختند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group