دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 | Monday 6 May 2024

تمامی اخبار

فرمانده انتظامي شهرستان ساوه از توقيف يک دستگاه موتورسيکلت سنگين قاچاق به ارزش دوميليارد و 200 ميليون ريال در اين شهرستان خبر داد.



سرهنگ "مجتبي جمالي" در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاري پليس، با اشاره به اينكه قاچاق فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري براي اشتغال مولد و مؤثر در رشد توليد داخلي را از بين مي‌برد؛ اظهار داشت: امروزه تنگ شدن عرصه براي فعاليت قاچاقچيان به واسطه تلاش‌هاي شبانه‌روزي پليس است.
وي در ادامه از کشف يک دستگاه موتورسيکلت سنگين قاچاق خبر داد و افزود: مأموران انتظامي در حين گشت‌زني هدفمند، يک دستگاه موتورسيكلت فاقد پلاك را در حال تردد مشاهده و توقيف کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان ساوه با اشاره به اينكه موتور سيكلت توقيفي فاقد مدارك قانوني و قاچاق بود گفت: كارشناسان ارزش موتورسيکلت‌ قاچاق کشف شده را دو ميليارد و 200 ميليون ريال اعلام كردند.
سرهنگ جمالي در پايان پديده قاچاق و هرگونه فعاليت‌هاي اقتصادي غير قانوني را موجب اخلال در نظام مالي کشور عنوان كرد و گفت: خريد و مصرف کالاي قاچاق و هرگونه فعاليت اقتصادي غيرقانوني باعث اخلال در عرضه توليدات داخلي، تعطيلي کارخانه‌ها و افزايش بيکاري مي‌شود.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group