سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 | Tuesday 7 May 2024

تمامی اخبار

معاونت خدمات شهری شهرداری ساوه گفت: تمام تلاش خود را بکار خواهیم بست تا شهر را برای استقبال از نوروز و ماه مبارک رمضان مهیا كنيم.


به گزارش نارستان، مهندس مددی در جلسه دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز 1403؛ از سختکوشی و تلاش بی وقفه تمامی مدیران و نیروهای تمامی سازمان ها و واحدهای شهرداری ساوه در ارائه خدمات صادقانه به شهروندان طی یک سالجاری قدردانی کرد و افزود: هدف همه ما خدمت به مردم و جلب رضایت آنها است و باید بکوشیم که در این مسیر موفق عمل کنیم.
وی هدف از برگزاری دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری ساوه را برنامه‌ریزی در راستای ارتقاء سطح کیفی برنامه‌های ستاد اجرایی تسهیلات سفر و نیازمندی‌های واحدها و سازمان‌ها عنوان کرد.
وی ادامه داد: به محض اتمام زمان تبلیغات انتخاباتی باید منظر شهری را از هر گونه پوسترهای تبلیغاتی پاکسازی كرده و شهر را به حالت اولیه بر می‌گردانیم.
مهندس مددی یادآور شد: در سال جاری با توجه به همزمانی ماه مبارک رمضان با عید نوروز، ممکن است برخی از مسافران پیش از آغاز ماه مبارک رمضان سفر خود را آغاز کنند و به همین دلیل لازم است هرچه سریعتر شرایط لازم برای ورود مسافران مهیا شود.
وی در ادامه خواستار ساماندهی افزایش نورپردازی پارک‌ها، نصب المان‌های نوروزی، اتمام بهسازی پیاده‌روها، نصب المان ورودی شهر، رنگ آمیزی جداول سطح شهر ، برپایی سفره هفت سین ، نصب المانهای نوروزی و گلکاری بهاره شد و تاکید کرد که این موضوعات باید در راستای زیبا سازی سطح شهر بصورت ویژه صورت پذیرد.
وی جمع آوری و پاکسازی و شست و شوی، تاسیسات و المان های شهری، ساماندهی و رنگ آمیزی تابلوهای راهنمای شهری، آماده سازی و بازسازی سرویس های بهداشتی، ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر، رفع مشکلات پارکها و بوستانها، مسائل ایمنی شهروندان و گردشگران در ایام نوروز، اجرای برنامه های فرهنگی مذهبی و … را از دیگر موارد مورد نیاز عنوان کرد.
مهندس مددی تنظیف ماشین آلات پسماند، کاشت و توزیع 100 هزار اصله نهال در روز درختکاری، برپایی نوروزگاه، برنامه ریزری برای پنجشنبه پایان سال و غبارروبی مزار شهدا، آمادگی ستاد مدیریت بحران، لکه گیری آسفالت شهر، آمادگی برای چهارشنبه پایان سال و نصب نخستین المان اقوام ایرانی را از دیگر برنامه های شهرداری ساوه جهت استقبال از بهار 1403 ذکر کرد و از مدیران خواست که این برنامه ها به نحواحسن اجرایی شوند.
در ادامه این جلسه مدیران سازمان ها و واحد های مختلف شهرداری به تشریح برنامه های پیش بینی شده خود جهت استقبال از بهار پرداختند.
مددی در پایان ضمن قدردانی از تلاش های یکساله و آرزوی موفقیت و سلامتی برای تمامی همکاران مجموعه شهرداری، ابراز امیدواری کرد که سال پیش رو سال شکوفایی ساوه باشد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group