دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 | Monday 6 May 2024

تمامی اخبار

به گزارش نارستان، مهندس صفاخلج در جلسه شورای معاونین شهرداری ساوه، بیان داشت: شهرداری در خط مقدم خدمتگزاری به مردم شهر است و ارائه خدمات باعث امید بخشی و دلگرمی شهروندان می شود.


وی ادامه داد: فرصت خدمتگزاری به شهروندان، نعمتی است که خدا در اختیار ما قرار داده و در شهرداری این خدمت به خلق و عبادت را می‌توان خیلی راحت‌تر، ملموس‌تر و سریع‌تر انجام داد.
وی با بیان اینکه باید از فرصت‌ها برای خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان استفاده کنیم، گفت: شهرداری در ذهن مردم باید بهترین دستگاه خدمت‌رسان باشد.
صفا خلج با اشاره به اینکه خوشبختانه تعامل مناسبی بین مردم، مسئولان، دستگاه های مختلف و نیروهای شهرداری وجود دارد، افزود: این به معنای بهترین فرصت برای خدمت کردن به مردم است.
وی تصریح کرد: اراده مدیریت شهری بر این است که شهر را به سمت توسعه سوق دهد و در این میان انتقادهای شهروندان عزیز را هم می پذیریم و با توان در جهت رفع دغدغه های شهروندان حرکت خواهیم کرد.
وی یادآور شد: تسریع در اجرای پروژه ها اولویت شهرداری ساوه است و تلاش می کنیم تا هرچه زودتر پروژه های عمرانی نیمه تمام شهر را تکمیل و افتتاح کنیم.
وی از اجرای پروژه های کنارگذر شرق و جنوب ساوه بعنوان بزرگترین پروژه های شهرداری یاد کرد و گفت: بر اساس تصمیم شورای نامگذاری، پروژه کنارگذر شرق مزين به نام مبارک امام علی (ع) و کنارگذر جنوب مزین به نام مبارک امام رضا (ع) گردید.
به گفته وی، هم اینک کنارگذر امام علی (ع) به طول 8 هزار و 600 متر با 70 درصد پیشرفت فیزیکی و کنارگذر امام رضا(ع) با 65 درصد پیشرفت فیزیکی در حال تکمیل هستند و با تلاش های انجام شده همکاران شهرداری و حمایت شورای اسلامی شهر، موانع در جهت تکمیل این پروژه ها رفع شده است.
صفاخلج ضمن قدردانی از تلاش های نیروهای شهرداری در حوزه های مختلف در جهت تکمیل پروژه ها، خدمت رسانی به مردم، برگزاری مناسبت های ملی و مذهبی و ... افزود: همه باید برای برگزاری انتخاباتی پرشور ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان و دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز جمعه 11 اسفند؛ تلاش کنیم.
✅مطالبات همکاران عزیز تا 20 اسفندماه پرداخت می شود
وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان، جهت رفاه حال همکاران و تامین مایحتاج خانواده آنان، تلاش می کنیم تا تمامی مطالبات تا 20 اسفند ماه پرداخت شود.
مهندس صفا خلج همچنین خواستار تلاش برای زیباسازی و آماده سازی شهر جهت استقبال از بهار شد و بر لزوم آمادگی مضاعف نیروهای عمرانی و خدمات شهری و اعضای ستاد مدیریت بحران شهرداری جهت ایجاد هماهنگی و آمادگی در مواجه با بارش های چند روز آینده شد.
راه اندازی سامانه مهندسین ناظر، بحث و تبادل نظر در خصوص برگزاری روز درختکاری، پیگیری خرید و دریافت قیر دولتی و نقشه برداری املاک شهرداری بخشی از موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.
در ادامه این جلسه برخی از موضوعات مهم در حوزه های عمران، خدمات شهری، شهرسازی، املاک و مستغلات و مناطق دوگانه شهرداری مطرح و مورد پیگیری قرار گرفت.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group