پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 | Thursday 2 May 2024

تمامی اخبار

مشاور کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: جانبازان سرافراز پرچمداران حماسه و غیرت این مرزوبوم و علمداران انقلاب اسلامی و ولایت هستند.

🔹دکتر زهره منوچهری در دیدار با تنی چند از جانبازان شهرستان های ساوه و زرندیه ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت قمر بنی هاشم حضرت عباس (ع) و روز جانباز اظهار کرد: جانبازان در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی با مجاهدت، ایستادگی و پیروی از ولایت‌فقیه از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب دفاع کرده و امروز علمداران این انقلاب در اجرای گام دوم خواهند بود.

🔹عضو اتاق تعاون ایران در ادامه از جانبازان به عنوان علمداران واقعی انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: این اسوه های ایثار و فداکاری بدون هیچ چشمداشتی برای عزت و اقتدار نظام اسلامی شجاعانه در مقابل دشمنان ایستادند و در این راه به مقام جانبازی نایل شدند.

🔹دکتر زهره منوچهری از جانبازان به عنوان پیام‌رسانان شهدای انقلاب یاد کردو افزود:این عزیزان اجر و پاداش همانند شهدا دارند، و تنها قشری هستند که یادگارهای دفاع مقدس را بر پیکر خود حمل می کنند و اسوه های بی همتای مبارزه در راه میهن و اعتقادات قلمداد می شوند.

🔹عضو شورای راهبردی مجمع عالی اقتصاد مقاومتی کشور در ادامه به نقش همسران جانبازان در نگهداری و مراقبت از سندهای زنده انقلاب اشاره کرد و گفت: همسران جانبازان پرستاران گمنامی هستند که با عشق و صبر فراوان به آنان ارائه خدمت می‌کنند.

🔹این پژوهشگر و نویسنده با تقدیر از نقش اثرگذار همسران جانبازان تصریح کرد: همسران جانبازان؛ پرستارانی هستند که بدون هیچگونه چشم داشتی؛ سخت ترین شرایط را تحمل می کنند و زینب وار در این راه قدم نهاده اند و خستگی را خسته کرده اند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group