پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 | Thursday 2 May 2024

تمامی اخبار

امام جمعه ساوه گفت: پیام حضور حماسی مردم در راپیمایی ۲۲ بهمن این است که ملت ایران همچنان که رژه انقلابی خود را در خیابان‌های سراسر کشور در دفاع از انقلاب به نمایش گذاشتند در حماسه سیاسی دیگری در ۱۱ اسفندماه در پای صندوق‌های شرکت خواهند کرد.

حجت‌الاسلام جعفر رحیمی یکشنبه ۲۲ بهمن ماه در اجتماع راهپیمایان شرکت کننده در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شهرستان ساوه اظهار کرد: امام راحل به پشتوانه مردم، رژیم ستمشاهی را منزوی کرد و حکومتی مبتنی بر دین مبین اسلام را تشکیل داد.

وی در ادامه با بیان اینکه ۲۲ بهمن لیله قدر انقلاب اسلامی است، افزود: ملت ایران با گذشت ۴۵ سال از انقلاب نشان دادند که هیچگاه از آرمان های نظام اسلامی کوتاه نخواهند آمد و ۲۲ بهمن امسال متفاوت بود چرا که مردم با وجود همه مشکلات و گرانی‌ها به صحنه آمدند و اجازه ندادند توطئه دشمنان برای کاهش حضور مردم در راهپیمایی امسال عملیاتی شود.

امام جمعه ساوه با اشاره به انتخابات پیش رو تصریح کرد: برگزاری انتخابات پرشور مظهر عظمت و پشتوانه امنیت ملی و مصداق عینی جمهوریت نظام اسلامی است و آحاد مردم باید برابر سیاه نمایی نظام سلطه هوشیار بوده و اجازه ندهند توطئه‌های آنان عملیاتی شود.

به گزارش ایسنا، معاون استاندار و فرماندار ساوه نیز گفت: حضور هوشمندانه و حداکثری مردم در صحنه که از عمق وجود خود خواستار تغییر نظام ستمشاهی بودند مهمترین ویژگی مردم در تشکیل این نهضت بود.

مهدی الیاسی در ادامه ایمان، خداباوری و ولایتمدار بودن را از دیگر ویژگی‌های بارز مردم در تشکیل این انقلاب دانست و افزود: امروز با گذشت ۴۵ سال از تشکیل این انقلاب همچنان ملت ایران با این ویژگی‌ها از آرمان‌های نظام اسلامی صیانت می‌کنند و مانع از عملیاتی شدن توطئه‌های دشمنان می شود.

وی بیان کرد: حضور معنادار مردم در صحنه موجب اقتدار نظام اسلامی شده و مسئولان نیز در پاسخ به این حضور باید خدمتگزار شایسته مردم باشند و با حل مشکلات رضایتمندی جامعه را جلب کنند.

به گزارش ایسنا، مردم ساوه همزمان با سراسر کشور با حضور در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن یکبار دیگر اقتدار، عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشاندند.

راهپیمایان با اجتماع در میدان غدیر این شهر و حرکت به سمت خیابان شریعتی، خیابان انقلاب و میدان انقلاب با سر دادن شعارهای انقلابی نظیر مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بار دیگر با آرمانهای نظام و رهبری تجدید پیمان کردند.

نظیر این مراسم در شهرهای غرق آباد، نوبران، آوه و روستاهای بخش مرکزی و نوبران ساوه  با حضور پرشور مردم برگزار شد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group