چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403 | Wednesday 1 May 2024

تمامی اخبار

🔹مشاور کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در جمع روستا نشینان بخش مرکزی ساوه گفت: این بخش سرزمین طلایی ساوه به شمار رفته و سرشار از ظرفیت های توسعه ای است.

🔹دکتر زهره منوچهری افزود: ساوه در حوزه کشاورزی ظرفیت تولید افزون بر ۷۰ نوع محصولات کشاورزی را دارد . آوازه بین المللی آن با محصولات شاخصی نظیر انار و طالبی پیچیده است و بخش مرکزی ساوه کانون تولید این دو محصول است که شهرت جهانی دارد.

🔹عضو کمیسیون کشاورزی اتاق تعاون ایران بر بهره گیری از تمامی ظرفیت ها و مزیت های روستاهای بخش مرکزی ساوه تاکید کرد و گفت: این منطقه پرمزیت با چالش های متعددی به ویژه در حوزه تنش آبی مواجه است که عبور از آن نیازمند دانش بنیان کردن بخش کشاورزی و فاصله گرفتن از شیوه های سنتی و از همه مهمتر تجهیز اراضی و باغات به سیستم های نوین آبیاری است.

🔹عضو شورای راهبردی مجمع عالی اقتصاد مقاومتی کشور در ادامه کشاورزی را پایه اقتصاد ملی دانست و افزود: اگر از تمامی ظرفیت های حوزه تولید ساوه در بخش صنعتی، کشاورزی، گردشگری، دامداری و ... استفاده کنیم می‌توان این منطقه را به قطب اقتصاد غیرنفتی کشور تبدیل کرد.

🔹دکتر منوچهری تاکید کرد: تامین زیرساخت ها و بهره گیری حداکثری از ظرفیت های بخش مرکزی می‌تواند این بخش را به کانون توجه سرمایه گذاران تبدیل کند.

🔹در جریان دیدار صمیمی دکتر منوچهری مشاور کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی روستاییان بخش مرکزی جمعی از اهالی این منطقه به بیان مشکلات و مطالبات خود پیرامون موضوعات مختلفی نظیر کمبود منابع آبی، اشتغال و کارآفرینی، تامین زیرساخت های روستایی، حوادق ترافیکی ناشی از ناایمن بودن محورهای مواصلاتی به ویژه محور قدیم ساوه به سلفچگان پرداختند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group