يكشنبه 16 ارديبهشت 1403 | Sunday 5 May 2024

تمامی اخبار

رئیس شورای اسلامی شهر ساوه گفت: با رای اکثریت اعضای شورای شهر ساوه رضا مصباحی به عنوان شهردار ساوه انتخاب و برای صدور حکم به وزارت کشور معرفی شد.

علی بسطام در گفت و گو با ایسنا، گفت: شهردار منتخب ساوه با اجماع و رای قاطع اعضای شورای اسلامی شهر ساوه انتخاب شد. شهردار منتخب ساوه پس از بررسی های لازم و از بین افزون بر ۱۰ گزینه پیشنهادی انتخاب شده است.

وی گفت: با توجه به اینکه ساوه بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد حکم شهردار این شهر باید به تایید وزیر کشور برسد و نهایتا حکم انتصاب شهردار ساوه را وزیر کشور صادر می‌کند.

معاونت معماری و شهرسازی شهرداری ساوه در دوره پنجم و ششم، شهردار شهر زاویه به مدت ۴ سال در دوره چهارم و مدیرعامل سازمان عمران شهرداری ساوه در دوره سوم شوراها از سوابق کاری مصباحی است.

وی دارای دکترای تخصصی مدیریت(در مرحله رساله) و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مدیریت شهری و همچنین دارای مدرک مهندسی عمران بوده و در رشته حقوق قضایی موفق به اخذ مدرک کارشناسی شده و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار نیز هست.

با پذیرش استعفای امیررضا یوسفیان شهردار ساوه در ۱۴ آذرماه سال جاری، جلسه فوق العاده شورای اسلامی شهر تشکیل شد و بلافاصله در همان روز با اکثریت آرا، مهدی صفاخلج به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب شد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group