يكشنبه 16 ارديبهشت 1403 | Sunday 5 May 2024

تمامی اخبار

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور با بیان اینکه در تمامی حوزه های صنعت آب و فاضلاب و مدیریت بهینه‌سازی شبکه‌های توزیع آب، جریان علم و فناوری به عنوان یک رویکرد وزارت نیرو در اولویت قرار دارد، گفت: این جریان فناورانه که بعضا تا ۳۵ درصد افزایش بهره وری و کاهش هزینه ها را در پی داشته، باید به تمامی حوزه ها سرایت کند.

روح‌الله دهقانی فیروزآبادی در آیین افتتاح سامانه نوین نانوحباب در تصفیه‌خانه آب ساوه که همزمان با ایام دهه فجر انجام شد، اظهار کرد: ستاد توسعه فناوری نانو در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در همکاری با شرکت آب و فاضلاب و مجموعه غذا و داروی وزارت بهداشت اتفاقی را رقم زدند که نتیجه آن رضایتمندی مردم است.

وی با بیان اینکه افزون بر ۲۰ سال است که رهبر معظم انقلاب موضوع جنبش نرم افزاری و حمایت های علمی را پیگیری می‌کنند، افزود: مردم باید اثر پیشرفت ها، برتری ها و حمایت های علمی را در زندگی خود به صورت عملی ببینند.

معاون رییس جمهوری به اهمیت اجرای این پروژه اشاره کرد و گفت: اقدام دانش بنیانی که امروز افتتاح شد نتیجه علم جوانان این کشور است و وقتی کیفیت آب بهبود پیدا می‌کند تاثیر آن در زندگی مردم احساس می‌شود و مردم از ثمرات آن استفاده می‌کنند.

وی خواستار رسانه ای شدن دستاوردهای فناوران و جوانان کشور در حوزه کیفی سازی آب شد و افزود: وقتی مردم از این دستاوردها مطلع شوند بهترین حامیان طرح های فناورانه خواهند بود.

وی گفت: فناوری سامانه نوین نانو حباب در تصفیه خانه آب شهر ساوه برای اولین بار در کشور اجرا شد، باید در تمامی سدهای کشور که نیاز به استفاده از این فناوری دارند به مرحله اجرا درآید.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group