دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

تمامی اخبار

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: ۲۵ نامزد از ۵۲۳ نامزد انتخاباتی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی این استان رد صلاحیت شدند.

به گزارش ایرنا، بهنام نظری روز شنبه در نشست شورای اطلاع‌رسانی استان مرکزی بیان کرد: ۱۱۳ نامزد انتخاباتی استان مرکزی در انتخابات پیش رو عدم احراز شدند که بیشترین دلیل آن کمبود و با نقص مدارک بوده است.

وی ادامه داد: مدیران دولتی حتی با یک رفتار غیر مستقیم حق حمایت از نامزدهای انتخاباتی را ندارند و با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با بیان اینکه اعضای هیات بازرسی انتخابات استان منصوب شدند، بیان کرد: دولت هیچ نامزدی در انتخابات ندارد و تنها همه تلاش خود را برای برگزاری یک انتخابات پرشور بکار می‌گیرد.

نظری با بیان اینکه دشمن تمام تلاش خود را برای به حاشیه بردن انتخابات بکار گرفته است، افزود: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران توسط مردم برگزار می‌شود و هیچ یک از عوامل برگزار کننده این فرآیند ملی آخرت خود را به دنیای دیگران نمی‌فروشند.

وی افتخار دولت سیزدهم را اجرای منویات رهبر معظم انقلاب در تمام شرایط دانست و گفت: فرآیند انتخابات هم براساس منویات معظم‌له برگزار می‌شود.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group