دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 | Monday 6 May 2024

تمامی اخبار

بنام خداوند جان و خرد

بُن مایه و جوهره ی انقلاب بی نظیر اسلامی ایران، حضور مداوم و مومنانه ی مردم در تمامی عرصه هاست که همواره این حضور با جلوه های با صلابت و درخشانی متجلی بوده است.

تشکیل بسیج مستضعفین به رهبری پیر جماران حضرت امام خمینی ( ره ) تجلی گاهی وصف ناپذیر از حضور منسجم، متراکم، پرانگیزه و هدفمند مردم در صحنه ای بود که بیم آن می رفت تا متجاوزان خارجی و مستکبران عالم بخواهند اساس انقلاب را مورد صدمه ی جبران ناپذیر قرار دهند.

بسیج، ایجاد این نیروی مخلص و فداکار، همچون حصن حصینی در برابر تیرهای زهرآلود لشکر خصم از کیان و عزت انقلاب اسلامی ایران صیانت کرد و تا به امروز که نهال انقلاب اسلامی ایران به شجره ی طیبه ی تناوری تبدیل شده، در هر بزنگاه و عرصه ای- بدون هیچ توقعی- ادای تکلیف کرده است.

امروز، بسیج در تمامی عرصه ها خوش می درخشد و پرچم اعتلاء نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به رهبری فقیهی عادل و جامع الشرایط و سیاستمداری مدبر و برجسته را در دست دارد و ایرانی قوی، متحد و پیشرفته را به رخ جهانیان می کشد.

این جانب با تبریک فرا رسیدن روز تشکیل بسیج مستضعفین و با نثار سلام و صلوات به ارواح مطهر شهیدان و پیر و مرشد بسیجیان، توفیق و سعادت آحاد نیروهای عزیز و غیرتمند بسیج، به ویژه بانوان بسیجی شهرستان ساوه و زرندیه را از خداوند متعال مسالت می کنم .

 زهره منوچهری
مشاور کمیسیون تلفیق و فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group