سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 | Tuesday 7 May 2024

تمامی اخبار

امام جمعه ساوه با اشاره به اینکه عملیات طوفان الاقصی شکست سنگینی بر پیکر رژیم صهیونیستی وارد کرد، گفت: طوفان الاقصی ضربات سنگینی به عادی سازی روابط با اسراییل وارد کرد و آبروی نداشته این رژیم را برد.

حجت‌الاسلام جعفر رحیمی شنبه ۲۷ آبانماه در جمع مردمی راهپیمایان شرکت کننده در اجتماع مردمی همبستگی و حمایت از کودکان غزه و اعلام انزجار نسبت به رژیم کودک کش و غاصب اسرائیل، در میدان انقلاب ساوه با بیان اینکه بسیج علمی و فرهنگی از جمله دستورات قرآن کریم است، اهل تدبیر بودن و هوشیاری را از دیگر دستورات دین مبین اسلام و کلام وحی دانست و افزود: با هوشیاری و بصیرت می‌توان ‌کینه کینه توزان را خنثی کرد چرا که شیطان‌های انس و جن از ابتدای خلقت هیچگاه آرام نگرفتند و همواره دنبال کینه توزی و دشمنی هستند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه قوی کردن کشور به تجهیزات و نیروهای نظامی موجب خواهد شد که دشمن چشم طمع به کشور نداشته باشد، گفت: توصیه دین مبین اسلام این است که اگر بناست زندگی کنیم زندگی کریمانه و غیرتمندانه توام با عزت باشد و در مقابل دشمن، مسلح و مجهز شویم.

امام جمعه ساوه در ادامه با اشاره به جنایات اخیر اسرائیل علیه مردم مظلوم غزه گفت: رژیم کودک کش وحشی، روی فرعون و فرعونیان را سفید کرد. فرعون از ترس موسی کلیم، تمام کودکان را کشت و این رژیم علاوه بر کودک کشی به بیمارستان‌ها نیز حمله کرده و اوج خباثت خود را نشان داده است.

وی با تاکید بر اینکه همه تحلیل‌گران ملی و بین‌المللی بر این موضوع تاکید دارند که امروز رژیم صهیونیستی آبرویی ندارد و این شکست آنها در برابر طوفان الاقصی قابل ترمیم نیست، افزود: هیچ یک از مردم دنیا تاکنون مظلومیت مردم فلسطین را نشناخته بودند اما امروز علاوه بر منطقه و جهان اسلام در تمام کشورهای اروپایی فریاد محکومیت جنایات اسرائیل و دفاع از مردم مظلوم غزه و فلسطین در حالی سر داده می‌شود که برگزاری چنین راهپیمایی‌ها در این کشورها ممنوع است و باید گفت که عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد.

وی تصریح کرد: دنیا به وحشی گری اسراییل شک داشت اما امروز همه عالم فهمیدند که این رژیم یک ذره غیرت ندارد و این جنایات با چراغ سبز آمریکا و انگلیس انجام می شود. امروز اسراییل با یک شرایط بحرانی روبروست و دیری نخواهد گذشت که خانواده آنهایی که اسیر داده اند یا وابستگان آنها که در این جنگ کشته شدند بحران وسیعی را در این کشور به راه خواهند انداخت و صدای فلاکت اسرائیل پس از آتش بس عالم را فرا می‌گیرد.

حجت الاسلام رحیمی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی ضربه سنگینی را در طوفان الاقصی دریافت کرد و غافلگیر شدنش، پوشالی بودن این رژیم را نشان داد، تصریح کرد: طوفان الاقصی ضربات سنگینی به پروژه عادی سازی روابط با اسراییل وارد کرد و آبروی نداشته این رژیم را برد.

وی گفت: امروز رژیم صهیونیستی با کمک آمریکا و انگلیس وارد غزه شده در حالی که ابهت نظام سلطه در این جنگ شکسته شد، اظهار کرد: مستکبران عالم در ادامه دشمنی خود علیه ملت‌های مسلمان، جنگ در عراق، افغانستان، سوریه و ... را به راه انداختند که بیانگر آن است که میل این رژیم خبیث سیری ناپذیر بوده و پایان ندارد و به دنبال سلطه بر نیل تا فرات است اما به لطف الهی این آرزو را به گور خواهد برد.

وی گفت: مهمترین درسی که از غزه می‌گیریم این است که روی پای خود بایستیم و با نهادینه کردن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی خودکفا و توانمند شویم و با حمایت از تولید داخل مشکلات کشور را برطرف کنیم.

امام جمعه ساوه در پایان گفت: آنهایی که آنتن منازلشان به سمت آمریکا و اسراییل است، چرا از خواب غفلت بیدار نمی‌شوند. باید مراقب باشیم دشمن ما را فریب ندهد البته تا زمانی که روحیه ولایتمداری در بین این ملت است در سایه انسجام ملی هیچ دشمنی نخواهد توانست علیه این مردم توطئه افکنی کند.

به گزارش ایسنا، همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی همبستگی و حمایت از کودکان غزه و اعلام انزجار از رژیم کودک کش و غاصب اسرائیل با حضور اقشار مختلف مردم ساوه از خیابان شریعتی واقع در میدان سلام این شهر آغاز و به سمت میدان انقلاب برگزار شد.

شرکت‌کنندگان در این آئین با سر دادن شعارهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل"، " یا ایها المسلمون، غزه شده غرقه خون" خشم و انزجار خود را از جنایات اسرائیل در غزه اعلام کردند. اجرای سرود و همخوانی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

نظیر چنین راهپیمایی در شهرهای غرق آباد، نوبران، آوه از توابع ساوه و در شهرهای مامونیه، پرندک، زاویه، رازقان و خشکرود از توابع زرندیه برگزار شد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group