يكشنبه 30 ارديبهشت 1403 | Sunday 19 May 2024

تمامی اخبار

دبیر کل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه تبدیل قانون سازی به قانون گذاری از راهبردهای افزایش مشارکت حداکثری در انتخابات است، گفت: وضع قوانین فسادزا و قانون سازی به جای قانون گذاری موجب فراری شدن مردم از صندوق های رای خواهد شد.

علی کیهانیان شامگاه جمعه پنجم آبان ماه در آیین معارفه دبیر این جمعیت در ساوه اظهار کرد: نظام اسلامی حاصل دگرگونی یک حکومت مستبد و دیکتاتوری است که تبدیل به یک حکومت مردم سالار دینی بر مبنای جمهوریت و اسلامیت شده و حفظ نظام اسلامی بر همه واجب است.

وی با اشاره به اینکه این حکومت است که با انتخاب مردم دستخوش تغییر و تحول می شود، اظهار کرد: یک حکومت سلطنتی و مستبد قبل از انقلاب ارتباط بین مردم و حاکمیت را قطع کرده بود و عزت و سربلندی را مورد خدشه قرار می‌داد اما ملت ایران تصمیم به تغییر حکومتی گرفتند که مبنای آن اسلام و حاکمیت دین بود و به رهبری امام راحل، انقلاب اسلامی شکل گرفت.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات به عنوان یک حماسه سیاسی در نظام اسلامی گفت: برابری جمهوریت و اسلامیت از آرمان های نظام اسلامی است و تحقق آن نیازمند مشارکت حداکثری مردم در تمامی عرصه ها نظیر انتخابات مجلس است.

کیهانیان در ادامه با اشاره به اینکه دشمنان نظام و جریان سلطه از مشارکت مردم در صحنه هراس دارند، گفت: یکی از الزامات حضور مردم در صحنه جلب رضایت عمومی است و باید حاکمیت  سازوکار لازم به منظور ارتقای سطح رضایتمندی آحاد مختلف جامعه را اتخاذ کند.

وی با بیان اینکه دو قطبی کردن مردم سناریوی دشمن در ضربه زدن به انقلاب است که نمونه آن را در اتفاقات سال گذشته دیدیم، اظهار کرد: جمهوری اسلامی اگر قیچی شود و بین جمهوریت و اسلامیت فاصله بیفتد شاهد کاهش حضور مردم به عنوان پشتوانه های انقلاب، در صحنه خواهیم بود.

وی با اشاره به مولفه های لازم برای ایجاد مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت: فشار اقتصادی بر روی مردم افزایش و درآمد دولت کاهش پیدا کرده است. همچنین، قانون سازی به جای قانون‌گذاری آسیب زا بوده و در مجموع، نارضایتی در جامعه ایجاد می کند که نتیجه آن کاهش حضور مردم در صحنه خواهد بود.

دبیرکل جمعیت انقلاب اسلامی گفت: حضور حداکثری مردم موجب انتخاب اصلح شده و نمایندگانی وارد مجلس خواهند شد که با وضع قوانین کارآمد و تقویت نظارت بر حسن اجرای قوانین، شرایط مردم به ویژه وضعیت اقتصادی را بهبود بخشند.

وی در ادامه گفت: احیای آرمان های انقلاب اسلامی بر مبنای فرمایشات امامین انقلاب، احیای فرهنگ پاسخگویی در حوزه های محلی، ملی و بین المللی و نهادینه کردن مطالبات مردمی‌ از جمله مهمترین اهداف فعالیت جمعیت حامیان انقلاب اسلامی در کشور است.

او بر راه اندازی گشت ارشاد مسئولین به منظور نظارت بر فعالیت مدیران و کارگزاران نظام توسط جمعیت حامیان انقلاب و احزاب سیاسی در کشور تاکید کرد و افزود: جمعیت حامیان انقلاب اسلامی در راستای پیگیری مطالبات مردمی در عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر با راه اندازی گشت ارشاد مسئولین پیگیر مطالبات و خواسته های مردمی و کیفی سازی ارائه خدمت به مردم خواهد بود.

وی جذب، سازماندهی و کادرسازی در استان ها را از رویکردهای جمعیت حامیان انقلاب دانست و گفت: در حال حاضر این جمعیت در ۳۱ استان و افزون بر ۴۱۰ شهرستان فعال شده و بنا دارد حکمرانی مردمی را در تمام نقاط کشور در سایه اتحاد و انسجام ملی محقق کند.

وی همچنین با اشاره به اینکه اخذ مالیات با استناد به کارکرد کارت خوان ها و گردش آنها یک قانون فسادزاست و در واقع اخذ مالیات بر مبنای گردش مالی امنیت مالی جامعه را خدشه دار می‌کند، گفت: در دنیا به گردش مالی مالیات تعلق نمی‌گیرد.

به گزارش ایسنا، دبیر جمعیت حمایت از حامیان انقلاب استان مرکزی نیز گفت: ساوه علاوه بر مزیت صنعتی و کشاورزی در حوزه دفاع از انقلاب اسلامی نیز خوش درخشیده و تقدیم شهدای والامقام از این خطه دلیلی بر است ادعاست.

عبدالرحیم علیپور در ادامه با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: دعوت مردم به مشارکت حداکثری مهمترین ماموریت جمعیت حامیان انقلاب اسلامی در آستانه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

دبیر جمعیت حامیان انقلاب اسلامی ساوه نیز گفت: این شهرستان مهد پرورش مشاهیر و مفاخر در حوزه های مختلف است و قریب به ۶۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و افزون بر ۹ هزار نفر رزمنده و ایثارگر دارد.

عباس شعبانی افزود: مشارکت حداکثری در انتخابات موجب تقویت اقتدار نظام اسلامی و انتخاب اصلح بر مبنای تعهد و تخصص خواهد شد.

در این مراسم طی حکمی از سوی دبیر کل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی عباس شعبانی به عنوان دبیر جمعیت حامیان انقلاب اسلامی شهرستان ساوه معرفی شد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group