يكشنبه 30 ارديبهشت 1403 | Sunday 19 May 2024

تمامی اخبار

مسئول کانون‌های عمومی و تخصصی خدمت رضوی استان مرکزی گفت: گره گشایی از کار مردم به نیت امام رضا علیه السلام مهمترین ماموریت خادمیاران رضوی به تاسی از سیره پیشوای هشتم است.

محمد بخشی عصر روز گذشته، یکشنبه  ۲۳ مهرماه ۱۴۰۲ در جلسه هم اندیشی، تعامل و کارگاه آموزشی مسئولان کانون‌های عمومی و تخصصی زرندیه و ساوه در مسجد امام حسن عسگری(ع) زرندیه اظهار کرد: ارائه خدمات کیفی با مدیریت هزینه ها در تمامی خدمت هایی که توسط کانون‌های عمومی و تخصصی انجام می‌شود به ویژه در اعزام زائران به مشهد مقدس و تکریم زائر یک ضرورت و اصل است.

وی در ادامه بر عدالت در توزیع خدمات و حل مشکلات مردم تاکید کرد و گفت: گره گشایی از کار مردم موجب رضایت امام رئوف(ع) و همه خادمیاران است و باید با شعار همه خادم الرضاییم اقدامات خیرخواهانه و گره گشایی از کار مردم را یک اولویت بدانیم.

بخشی در ادامه با تاکید بر توسعه فرهنگ رضوی توسط خادمیاران گفت: توسعه فرهنگ رضوی باید به معنای واقعی انجام شود و در این راستا باید برای نسل جوان و نوجوان به ویژه افرادی که حضور آنان در مراکز دینی و اعتقادی کمرنگ است برنامه و محتواهای غنی تعریف و اجرایی شود.

وی بیان کرد: باید از ظرفیت خادمیاران در همه ابعاد استفاده شود و به نوعی این تشکل مردمی که با تفکر جهادی و با هدف ترویج فرهنگ رضوی شکل گرفته بتواند بخشی از مشکلات نیازمندان و نیاز آنان به خدمات تخصصی را برطرف کند.

به گزارش ایسنا، دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان زرندیه نیز گفت: محرومیت زدایی و اعزام زائر اولی ها به مشهد مقدس محوری ترین فعالیت کانون خدمت رضوی در زرندیه است به طوری که در سال جاری ۶ فقره جهیزیه به نوعروسان نیازمند و نیز اعزام چندین کاروان به مشهد صورت گرفته است.

قاسم مفیدی افزود: در سال‌ جاری ۱۴ اتوبوس از مردم شهرستان زرندیه که اکثر آنها زائر اولی هستند به حرم امام رضا علیه السلام اعزام شدند.

دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان ساوه نیز تسهیل در ارتقای یاوران رضوی به خادمیاری، افزایش سهمیه جذب خادمیاران و یاوران، افزایش سهمیه اعزام زائر اولی ها به مشهد مقدس، حضور دبیران خادمیار در جلسات شورای اداری و شورای فرهنگ عمومی، الزام ادارات به پخش صلوات خاصه در ساعت ۸ صبح از جمله مطالبات و خواسته ها دانست.

سیدرضا طباطبایی افزود: ضابطه مند کردن ارتباط موثر بین کانون‌های عمومی و تخصصی موجب پویایی فعالیت خادمیاران شده و خدمات کیفی به جامعه هدف ارائه خواهد شد.

گره‌گشایی از کار مردم مهمترین رسالت خادمیاران در تحقق شعار "همه خادم الرضاییم"

وی خواستار عضویت مسئولان خادمیاران رضوی در شورای اداری و شورای فرهنگ عمومی شهرستان به منظور ارتباط موثر این تشکل مردمی با بخش دولتی در عملی کردن ماموریت های خادمیاران رضوی شد.

بر اساس این گزارش، ارائه گزارش توسط مسئولان کانون‌های خدمت رضوی ساوه و زرندیه و نیز بیان عملکرد کانون‌ها، تجلیل از کانون خدمت رضوی قرآنی شهرستان ساوه با اهدای لوح تقدیر و تندیس از سوی آستان قدس رضوی همراه با کارگاه آموزشی خادمیاران از دیگر برنامه های این جلسه بود.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group