يكشنبه 30 ارديبهشت 1403 | Sunday 19 May 2024

تمامی اخبار

فرماندار ساوه از برگزاری جشن ثبت جهانی شدن کاروانسرای باغ شیخ به عنوان اولین اثر ثبت جهانی شده این شهرستان در ۲۳ مهرماه خبر داد.

مهدی الیاسی شنبه ۱۵ مهرماه ۱۴۰۲ در جلسه هماهنگی برگزاری هفته فرهنگی شهرستان ساوه اظهار کرد: هفته فرهنگی ساوه از ۱۸ مهرماه با برگزاری یادواره سردار شهید ندیری و ۵۸۰ شهید شهرستان ساوه با حضور جانشین فرماندهی انتظامی کشور در مصلی امام علی علیه السلام آغاز خواهد شد.

وی بیان کرد: همچنین مراسم دعای ندبه با پخش سراسری از شبکه یک صداوسیما در روز جمعه ۲۱ مهرماه در امامزاده سید اسحاق علیه السلام برگزار خواهد شد و در ۲۵ مهرماه نیز همایش فرهنگی شهرستان با ویژه برنامه های متنوع برپا می‌شود.

فرماندار ساوه در ادامه گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی در رشته های مختلف ورزشی، برگزاری مسابقه کتابخوانی، برپایی ایستگاه های سلامت، معرفی توانمندی‌ های جامعه روستایی و عشایری، رایگان بودن بازدید از آثار تاریخی و گردشگری و تخفیف ۲۰ درصدی تورهای مسافرتی آژانس ها، برگزاری جشنواره غذا و شیرینی های سنتی و تخفیف ویژه برای ثبت نام در دوره های تخصصی کوتاه مدت جهاد دانشگاهی، برگزاری مسابقات هنری و... از جمله برنامه هایی است که در این هفته اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه هفته فرهنگی به همه شهروندان ساوجی تعلق دارد از آحاد مردم خواست تا با حضور پرشور در برنامه های هفته فرهنگی، برگ زرین دیگری از تاریخ فرهنگ و هنر این شهر را ورق بزنند.

فرماندار ساوه گفت: برگزاری جشنواره های فرهنگی زمینه ساز توسعه فرهنگی و فرصتی برای تبیین ظرفیت ها و توانمندی های فرهنگی است.

وی با تاکید بر تجلیل از اولین های ساوه در حوزه های مختلف گفت: مقرر شده در ۲۳ مهرماه جشن ثبت جهانی شدن کاروانسرای باغ شیخ به عنوان اولین اثر ثبت جهانی شده این شهرستان با برگزاری برنامه های متنوع روستایی برپا شود.

الیاسی بر اطلاع رسانی دقیق ویژه برنامه های هفته فرهنگی تدارک دیده شده توسط دستگاه های اجرایی تاکید و اظهار کرد: اجرای کیفی برنامه ها موجب جذب جوانان و نوجوانان خواهد شد و پویایی هفته فرهنگی را در پی خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، امام جمعه ساوه نیز گفت: برنامه های هفته فرهنگی باید متنوع و توام با خلاقیت و ایده پروری باشد و آحاد مختلف مردم حضور پرشوری در آن داشته باشند.

حجت‌الاسلام جعفر رحیمی افزود: اطلاع رسانی در خصوص برنامه های هفته فرهنگی موجب حضور اقشار مختلف به ویژه نسل جوان و دانش آموزان خواهد شد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group