يكشنبه 30 ارديبهشت 1403 | Sunday 19 May 2024

تمامی اخبار

امام جمعه ساوه گفت: امنیت پایدار، پایه و اساس رونق تولید، کارآفرینی و اشتغال است.

حجت‌الاسلام جعفر رحیمی شنبه ۱۵ مهرماه ۱۴۰۲ در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی ساوه که همزمان با هفته فراجا برگزار شد، امام شناسی و معادشناسی را دو راه تربیت جامعه بشری دانست و اظهار کرد: برقراری امنیت، نتیجه معادشناسی و امام شناسی مردم است.

وی بر لزوم بسیج علمی و فرهنگی تاکید کرد و افزود: جامعه ای که امام شناس و معادشناس نباشد، امنیت آفرین نخواهد شد.

رحیمی در ادامه، ادب، اخلاق و ولایت مداری را از ویژگی های بارز پلیس در تراز انقلاب اسلامی دانست و با بیان اینکه همین ویژگی‌ها امروز کشور را به این درجه از امنیت پایدار رسانده است، گفت: شکل‌گیری بسیج نظامی و انتظامی برای جلوگیری از حرکت جامعه به سمت کژی‌هاست و هدف از بسیج نیروهای مسلح، مقابله با ناامنی و برقراری امنیت پایدار است.

وی با بیان اینکه انسان دارای دو دشمن درونی و بیرونی است، اظهار کرد: برای مبارزه با دشمن درون نیاز به سلاح اشک و توبه است تا مشمول عفو و رحمت خدای تعالی برای رستگاری شویم و برای مبارزه با دشمن بیرونی سلاح نظامی نیاز است تا دشمن چشم طمع به کشور نداشته باشد.

حجت الاسلام رحیمی با تاکید بر اینکه باید جامعه را عاقلانه، عالمانه و عاشقانه تربیت کرد تا نیازی به نبرد درونی و بیرونی نباشد، افزود: دشمن درون که هوای نفس است و دشمن بیرون را نباید دست کم گرفت. نباید دشمن را کوچک شمرد بلکه باید آگاهانه و هوشمندانه با او مبارزه کرد تا بتوان امنیت را در جامعه برقرار کرد.

وی گفت: صفای جامعه و زندگی وابسته به امنیت است و این مولفه ضروری برای آرامش جامعه، بیت الغزل زندگی جامعه بشری است که برقراری آن را مدیون سبزپوشان فراجا و سایر نیروهای مسلح هستیم.

به گزارش ایسنا، فرمانده انتظامی شهرستان ساوه نیز گفت: تامین امنیت زیربنای توسعه همه جانبه است و اقداماتی که برای برقراری امنیت پایدار در کشور انجام می‌شود حاصل تلاش ها و زحمات نیروهای مسلح تحت زعامت فرماندهی کل قواست.

سرهنگ مجتبی جمالی در ادامه، از شهدا به عنوان میراث گرانبهایی یاد کرد که مایه افتخار و اقتدار کشور هستند و اظهار کرد: خط قرمز پلیس، امنیت مردم است و در این راستا از همه توان و ظرفیت خود استفاده خواهد کرد و اجازه نخواهد داد که ناامنی در جامعه ایجاد شود.

در این مراسم از خانواده معظم شهدا، جمعی از کارکنان تلاشگر و نمونه پلیس و بازنشستگان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل بعمل آمد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group