پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

تمامی اخبار

همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین(س) پیکر یک شهید گمنام در شهر تاریخی آوه به عنوان دومین کانون تشیع در ایران تشییع و در یادمان شهدای این شهر به خاک سپرده شد.

مردم شهر آوه به همراه مسئولان با حضور باشکوه پیکر این شهید گمنام را از مقابل گلزار شهدای این شهر به سمت یادمان شهدا تشییع کردند و با در دست داشتن پرچم و دست نوشته‌ها و سربندهای "یا زهرا(س)"، "یا حسین(ع)"، در این آئین معنوی شرکت کردند و با عزاداری و سینه زنی در رثای مادر علمدار کربلا بار دیگر با آرمان های شهدا و نظام اسلامی تجدید پیمان کردند.

به گزارش ایسنا، امام جمعه آوه در این آئین معنوی گفت: شهدا والاترین ارزش و شهادت بالاترین مرتبه و مقام نزد خدای تعالی و هنر مردان خداست.

حجت‌الاسلام محمدجواد نکوئی ماهانی افزود: شهدای گمنام به دلیل اخلاص و ایمان بالایی که داشتند در زمره شهدای گمنام اما خوشنام قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه تشییع و تدفین شهید گمنام در شهر آوه افتخاری برای این منطقه است، گفت: تدفین شهید گمنام در شهر آوه به عنوان سرزمینی که حسین بن روح نوبختی نائب دوم امام زمان (عج) در آن زندگی می‌کرد و دومین کانون تشیع در ایران است، مایه مباهات است.

امام جمعه آوه تصریح کرد: پیام حضور پرشور مردم شهیدپرور و دیندار آوه با حضور حداکثری در آئین تشییع شهید گمنام این است که راه شهدا را ادامه خواهیم داد و به توصیه شهیدان والامقام که همانا ولایتمداری است، جامه عمل خواهیم پوشاند.

انتهای پیام

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group