يكشنبه 30 ارديبهشت 1403 | Sunday 19 May 2024

تمامی اخبار

تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه در جریان هفته هشتم لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور روز پنجشنبه این شانس را داشت که با پیروزی در دیدار خانگی خود را به بالای جدول برساند ولی در پایان ۹۰ دقیقه از حریف شکست خورد.

به گزارش ایرنا، شاگردان «داود مهابادی» از ساعت ۱۴ امروز (پنجشنبه ۱۱ آذر) در زمین ناهموار ورزشگاه شهید چمران میزبان شمس‌آذر قزوین بودند که در پایان با یک گل نتیجه را به حریف واگذار کرد.

قزوینی‌ها که تا پیش از این دیدار از ۶ مسابقه قبلی تنها سه امتیاز داشتند و در قعر جدول جای گرفته بودند اما، با تصاحب امتیاز سه‌گانه این دیدار به وضعیت خود سر و سامان داده و چند پله صعود کردند.

تک گل این مسابقه را «عباس عسکری» کاپیتان سابق نفت مسجد سلیمان آزرمی در یک ضربه ایستگاهی وارد دروازه خوشه طلایی کرد.

در ادامه، داور مسابقه یک ضربه پنالتی برای شمس‌آذر گرفت که دروازه‌بان خوشه طلایی با مهار آن، مانع از سنگین‌تر شدن شکست تیمش شد.

جو این دیدار پس از سوت پایان با درگیری چند بازیکن ۲ تیم ملتهب بود ولی در نهایت سامان یافت.

خوشه طلایی ساوه در پایان هفته هشتم و با کسب ۱۰ امتیاز از دیدارهای قبلی خود در رتبه یازدهم جدول قرار گرفت در حالیکه ملوان بندرانزلی با ۱۸ امتیاز صدرنشین است.

نکته قابل توجه مسابقه امروز همانند چند بازی گذشته، کیفیت نامناسب زمین چمن ورزشگاه چمران ساوه بود که به نظر می‌رسد در صورت بارندگی شرایط برگزاری دیدارهای خانگی را نخواهد داشت و ممکن است خوشه طلایی همچون ۲ سال اخیر برای چند دیدار خانگی راهی شهرهای دیگر شود.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group