سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 | Tuesday 7 May 2024

تمامی اخبار

سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه معتقد است داور دوم بازی بسیار ضعیف عمل کرد و با نگرفتن دو پنالتی موجب شد شرایط منصفانه ای در جدال دو تیم مدعی که برای قهرمانی می جنگند، ایجاد نشود.

محسن حسن زاده، امروز ( یکشنبه- ۷ آذرماه ) پس از باخت ۴ بر ۳ در مقابل گیتی پسند در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی خوب و جذابی را از دو تیم شاهد بودیم و فکر می کنم تیک ما مستحق این شکست نبود، چرا که خوب و فنی بازی کردند.

وی افزود: تیم ما ۳ مصدوم داشت که مجبور شدیم بازی را با ۶ بازیکن ادامه دهیم و موجب افت کیفیت تیم ما شد و برخی سوت‌های داوران نیز سختگیرانه بود.

حسن زاده تصریح کرد: کمی عدالت رعایت نشد و موجب شد شایستگی بازیکنان ما تحت الشعاع قرار گیرد و بازی خوبی که دو تیم انجام دادند را تحت تاثیر قرار داد.

به گزارش ایسنا، سرمربی تیم سن ایچ ساوه گفت: به تیم گیتی پسند تبریک می گویم از بازیکنان و کادر خوبی سود می برد، اما شرایط منصفانه نبود. در این بازی داور دوم ضعیف عمل کرد و بازی را تحت الشعاع قرار داد.

وی ادامه داد: صحنه هایی بود که دوتا پنالتی به نفع ما گرفته نشد که جالب نیست، مجموعه سن ایچ مجموعه ای است که مدیران ما کار خودشان را انجام می دهند، اما این شرایط موجب می‌شود که فوتسال ما در مجموع ضرر کند. زمانی که حق به مقدار نرسد فوتسال ضرر می کند و باید سعی کنیم مسایل فنی خود را قوی کنیم .

حسن زاده خاطرنشان کرد: سوت‌های این داور فراتر از یک اشتباه بود، نگرفتن دو پنالتی در چنین بازی درست نیست که دو تیم برای قهرمانی جنگ می کنند، هرچند به لحاظ هزینه ما و گیتی پسند قابل مقایسه نیستیم.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group