پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

تمامی اخبار

فرمانده سپاه ناحیه ساوه با تاکید بر اینکه بسیج فرمول تبدیل تهدید به فرصت را بلد است، گفت: حقیقت و منطق بسیج تبدیل تهدیدها به فرصت است.

سرهنگ پاسدار حجت‌الله دستجانی پنجشنبه ۲۷ آبانماه در نشستی با خبرنگاران که به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج صورت گرفت، با اشاره به اینکه شعار "بسیج پاره تن مردم است" به عنوان شعار محوری هفته بسیج امسال نامگذاری شده است، اظهار کرد: نهال پرطراوت بسیج به شجره طیبه‌ای تبدیل شده است که در دیدگان همگان به عنوان الگویی برای تمامی مردان و زنان جهان قرار گرفته است.

وی بیان کرد: بسیج مفتخر است به عنوان یک نهاد حاکمیتی توانسته است ذیل گفتمان بیانیه دوم انقلاب برای خود سند راهبردی تعریف کند و در عرصه‌های هفتگانه مطالبه رهبر معظم انقلاب حرکت کند. واقعیتی که امروز وجود دارد این است که دشمنان در همه عرصه‌ها رو به نابودی و زوال قرار گرفته‌اند و تنها راه امید آنها حوزه رسانه و نفوذ در قلب و ذهن ماست و فصل مشترک مبارزه ما با استکبار، مردم هستند و راه اصلی غلبه بر این آرزوی دشمنان و رویاهای آنها حضور آگاهانه و مستمر در صحنه‌های دفاع از نظام اسلامی است.

او با تاکید بر اینکه دفاع از انقلاب بدون حضور مردم شدنی نیست، تصریح کرد: بسیج به عنوان نیروی مردمی و پشتوانه انقلاب خودش را خادم و مدافع مردم می‌داند. بسیج میدان جوشش فکر، آرمان، اندیشه، اعتماد و مردم است و یک هویت اعتقادی، فرهنگی، فکری و یک حقیقت اخلاقی بوده و میدان تجمیع همه فضایل الهی در مرتبه انسانی است.

فرمانده سپاه ساوه با تاکید بر اینکه بسیج در محبت، مودت و مهربانی شکل می‌گیرد، افزود: تجلی محبت و مهربانی، همان عرصه‌ای است که رهبر معظم انقلاب از آن تحت عنوان نهضت کمک‌های مومنانه یاد می‌کند و مردم برای تامین نیاز محرومان جامعه در شرایط کرونایی برانگیخته شدند.

وی با اشاره به اینکه بسیج مدرسه عشق و کانون تعلیم و تربیت است و امروز به عنوان الگو در مرکز نگاه همگان قرار دارد، تصریح کرد: چتر بسیج چتر برآوردن نیازهای مردم و  انقلاب اسلامی است و برخلاف راهبرد دشمن که به دنبال ایجاد سوال و ابهام است باید در همه عرصه‌هایی که دشمن به دنبال مسئله سازی است قدرت حل مسئله را داشته باشیم و این هنر بسیج به عنوان علمدار میدان انقلاب است.

سرهنگ دستجانی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور گفت: بسیج باید بابه میدان آوردن همه دستگاههای اجرایی و مردم زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی را فراهم کند و نباید در کشوری که هفت درصد منابع دنیا را در اختیار دارد مشکل معیشتی وجود داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه بسیج فرمول تبدیل تهدید به فرصت را بلد است، تصریح کرد: با میدان داری و نقش آفرینی بسیج که به کانون جوشش امید مبتنی بر واقعیت و باور به نصرت الهی تبدیل شده است توطئه‌های دشمنان نقش بر آب خواهد شد.

فرمانده سپاه ساوه با تاکید بر اینکه راهبرد غفلت از نصرت الهی و خطای محاسباتی، برنامه دشمن برای ناامید کردن مردم است، گفت: ایمان و اراده به عنوان دو عنصر اساسی در کنار حرکت مومنانه و جمعی، نصرت الهی را در پی داشته و دشمن را در عملیاتی کردن توطئه‌ها ناکام خواهد گذاشت و باید خود را برای نقش آفرینی در میدان های بزرگ با تاسی به تفکر بسیجی و روحیه جهادی آماده کنیم.

وی در ادامه با اشاره به  نامگذاری هفته بسیج گفت: هفته بسیج امسال با عناوین بسیج و اقتصاد مقاومتی، بسیج و علم و پژوهش، بسیج و عدالت خواهی و مبارزه با فساد، بسیج و عزت ملی، بسیج و استقلال و آزادی، بسیج و ترویج سبک اسلامی و بسیج و معنویت و اخلاق نامگذاری شده است که در روز چهارشنبه هفته آینده در یک تجمع ملی بسیجیان، به صورت ویدئو کنفرانسی در حضور مقام معظم رهبری خواهند بود.

سرهنگ دستجانی با اشاره به اجرای ۲۰۰ عنوان برنامه در هفته بسیج در این شهرستان گفت: نقش آفرینی گروه های جهادی با شعار هر پایگاه بسیج یک خدمت، واکسیناسیون طرح شهید سعید سلیمانی، رزمایش کمک مومنانه با شعار هر بسیجی یک خدمت، نواختن زنگ بسیج در مدارس، برپایی میز خدمت، برپایی نمایشگاه دستاوردهای بسیج، مشاوره حقوقی، تقویت هسته‌های علمی با برپایی اردوی آموزشی، بازدید از پتروشیمی و پالایشگاه شازند، ویزیت رایگان بسیج جامعه پزشکی، اجلاسیه مجمع بسیجیان شهرستان، نشست سواد رسانه، برگزاری یادواره‌های شهدای آبروی محله در پایگاههای مقاومت، برپایی نشست‌های روشنگری، گلباران گلزار شهدا و دیدار با خانواده معظم شهیدان، تجلیل از بسیجیان نمونه از جمله مهمترین برنامه‌های هفته بسیج در ساوه است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group