سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 | Tuesday 23 April 2024

تمامی اخبار

فرماندار ساوه گفت: پلیس در نظام اسلامی رسالت‌محور است، نه مأموریت‌محور و این رویه مهمترین شاخصه پلیس طراز انقلاب اسلامی است.

علی میرزایی یکشنبه ۱۸ مهرماه در آیین صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی ساوه که به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار کرد: نمایش اقتدار پلیس برای دوستداران انقلاب امیدآفرین و برای دشمنان یاس‌آفرین است.

وی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی برای جلوگیری از انحرافات تشکیل شد، افزود: نیروهای پلیس به عنوان مجاهدان راه خدا توانسته اند در تمامی عرصه ها از همه ماموریت های خود سربلند خارج شوند.

وی با بیان اینکه پلیس رسالت محور است، نه ماموریت محور و به تکلیف خود عمل می کند و همه تا پای جان ایستاده است، گفت: استفاده به روز از تجهیزات و ارتقای سطح بصیرتی و آمادگی، از شاخص های پلیس است که نقش آرامش بخشی را با رویکردی اجتماعی محور در جامعه ایفا می کند و توانسته در طراز انقلاب و به شکلی اخلاق گرا آسیب های اجتماعی را کاهش دهد تا امنیت پایدار برقرار شود.

وی بیان کرد: ریشه نیروی انتظامی در مکتب اسلام است. نیروی خدوم و انقلابی انتظامی از همان ابتدا با هدف مقابله با انحرافات تشکیل شده است. این نیرو میراث دار قیام حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و روز عاشوراست.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ساوه نیز گفت: نیروی انتظامی به عنوان حافظ امنیت، مظهر اقتدار و امنیت جامعه است و هفته نیروی انتظامی فرصتی برای تجلیل از خدمات پلیس است که در تمامی صحنه ها و فرصت های حساس در حال خدمت رسانی به مردم است تا امنیتی پایدار و مثال زدنی در کشور برقرار شود.

سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی افزود: پلیس حافظ جان، مال و ناموس مردم است و در راستای تحقق منویات رهبر انقلاب برای رسیدن پلیس در طراز انقلاب با تمامی ظرفیت ها پای کار است.

وی شعار امسال را پلیس هوشمند، امنیت پایدار بیان کرد و افزود: پلیس هوشمند پروژه ای عظیم و مهم براساس تدابیر فرماندهی نیروی انتظامی است که در دستور کار قرار دارد.

در این مراسم از تنی چند از خانواده های شهدا و ایثارگران و نیروهای ساعی انتظامی در سال گذشته با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل بعمل آمد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group