دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 | Monday 6 May 2024

تمامی اخبار

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: ظرفیت سپاه و بسیج برای مبارزه با کرونا و محرومیت زدایی قابل افزایش است و عملکرد این نیروی مردمی در شرایط کرونایی با اجرای طرح شهید سلیمانی نشان از عزم جدی برای ریشه کنی بیماری منحوس کرونا دارد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: موج چهارم کرونا از ابتدای سال جاری آغاز شد و در روزهای اخیر نیز شاهد خروج از پیک پنجم این بیماری در کشور هستیم.

وی با اشاره به اینکه واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌های بهداشتی تنها راهکار ریشه کنی این بیماری و قطع زنجیره سرایت است، افزود: خوشبختانه با برطرف شدن کمبود واکسن و تامین آن به مقدار لازم شاهد تسریع در روند واکسیناسیون آحاد مختلف جامعه هستیم و سپاه و بسیج نیز در کنار وزارت بهداشت در امر واکسیناسیون مشارکت دارند.

سردار کریمی در ادامه به استمرار اجرای طرح کمک های مومنانه اشاره کرد و افزود: در سال جاری پیرو فرمان رهبر معظم انقلاب توزیع بسته‌های معیشتی در قالب طرح کمک مومنانه ادامه دارد و شهرستان ساوه نیز در اجرای این طرح از شهرستان‌های پیشروست.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای اجرای طرح کمک مومنانه افزون بر ۱۰۰ هزار بسته معیشتی در شهرستان ساوه توزیع شده است، گفت: از آنجاکه برخی از کمک‌های مومنانه توسط سازمان‌ها و مجموعه دولتی و یا بخش خصوصی و کارخانجات توزیع شده در این آمار قرار نگرفته، لذا میزان بسته‌های معیشتی توزیع شده فراتر از این رقم است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در ادامه با اشاره به درخشش این استان در میزان بسته‌های معیشتی توزیع شده، گفت: تا قبل از آغاز بسته های معیشتی در مرحله جدید و در قالب طرح کمک های مومنانه بیش از ۳۴۵ هزار بسته معیشتی در استان توزیع شده بود که شهرستان ساوه سهم بالایی از این میزان کمک مومنانه دارد.

وی بیان کرد: همزمان با هفته دفاع مقدس بیش از سه هزار بسته معیشتی در شهرستان ساوه توزیع خواهد شد و این روند تا بهبود شرایط اقتصادی و کرونایی در سراسر کشور ادامه خواهد داشت.

سردار کریمی در ادامه با تاکید بر اینکه محرومیت زدایی یکی از اولویت‌های فعالیت سپاه و بسیج است، افزود: در ابتدای سال احداث ۱۱۴ سال واحد مسکونی ویژه محرومان هدفگذاری شده بود که خوشبختانه این واحدها مراحل نهایی تکمیل شدن را طی می‌کنند.

وی با اشاره به آغاز طرح های جدید احداث مسکن محرومان گفت: سپاه و بسیج متعهد شدند که چندین مورد مسکن محرومین را با معرفی از سوی کمیته امداد و بهزیستی احداث کنند که خوشبختانه گروه های جهادی این شهرستان در کمترین زمان ممکن اقدام به ساخت مسکن محرومان می‌کنند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: در حوزه صنعت، نانو، هسته ای، نظامی، فناوری و ... دستاوردهای زیادی بدست آورده ایم اما علیرغم این همه دستاورد، هنوز کام همه ملت به صورت عادلانه شیرین نشده است.

سردار سرتیپ پاسدار محسن کریمی، امروز شنبه سوم مهرماه در مراسم صبحگاه مشترک که به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس در سپاه ناحیه ساوه برگزار شد، اظهار کرد: تجربه دوران دفاع مقدس تجربه ای گرانسنگ برای رویارویی با دشمنان در تمامی ابعاد جنگ سخت و نرم  است.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی با تجربه دفاع مقدس و شعارهایی نظیر آزادی، اخلاق، معنویت، عدالت، استقلال و مردم سالاری که با فطرت انسان آمیخته  است موجب شده که انقلاب با وجود همه کاستی ها و دشمنی ها به مسیر خود ادامه می دهد.

وی بیان کرد: یک ائتلاف جهانی در همه عرصه ها علیه انقلاب اسلامی شکل گرفت تا با در کنار هم  آوردن همه متغیرها موجب انزوای نظام اسلامی شوند، اما در گام دوم انقلاب با تجربه ای بیشتر برگرفته از دوران دفاع مقدس و پس از آن در سایه هدایت های حکیمانه رهبر معظم انقلاب و هوشیاری و بصیرت ملت ایران، دشمن محکوم به شکست شده است.

وی بیان کرد: دشمن القا می کند که حقیقت جابجا شده است و می خواهد با تحریف باورها،  زیر ساخت های فکری را عوض کند و سعی دارد القا کند که انقلاب هیچ دستاوردی نداشته است .

سردار کریمی تصریح کرد: اگر دستاوردهای انقلاب را به سه دسته تقسیم کنیم دسته اول شامل استقلال، مردم سالاری دینی و امنیت است که دسته اول از بهترین دستاوردهاست و همچنان ادامه دارد.

وی افزود: در سال‌های اخیر جریان نفوذ باعث شد که مردم در انتخاب درست با اشتباه مواجه شوند و در ادامه فضایی را فراهم کرد که انتخاب ها نتواند مطالبات مردمی را برآورده کند.

وی عدالت و آزادی را دسته دوم دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و افزود: دشمن خواست برخی موضوعاتی که با آزادی واقعی مغایر است را به جامعه تحمیل کند. انسان های آزاده از سید و سالار شهیدان الگو گرفتند و دراین  انقلاب نیز امام راحل بهترین نوع آزادی را به مردم ایران هدیه داد. ظلمی که در حق آزادی در این سالها شده است باید بازسازی شود و حق و باطل جابجا نشود.

سردار کریمی تاکید کرد: عدالت نیز اساسی ترین شعار انقلاب است ولی متاسفانه با وجود اینکه کشور غنی با منابع بسیار داریم فاصله طبقاتی زیادی در جامعه شکل گرفته و باید تمامی منابع به درستی و عادلانه توزیع شود.

وی صنعت و صنایع را سومین دستاورد انقلاب برشمرد و افزود: در حوزه صنعت، نانو، هسته ای، نظامی، فناوری و ... دستاوردهای زیادی بدست آوردیم اما علیرغم این همه دستاورد، هنوز کام همه ملت به صورت عادلانه شیرین نشده است.

وی با تاکید بر اینکه معنویت عامل اقتدار ملت ایران است، افزود: معنویت یکی از مولفه هایی است که با تدبیر امام به ملت اهدا و با پیروزی نهضت احیا و تقویت شد و همه محدودیت ها را با معنویت پشت سر گذاشتیم.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: رهبری حکیم، ملت بزرگ به عنوان بهترین سرمایه اجتماعی و داشتن دشمن بزرگ از نشانه های اقتدار ملت ایران است. باید از این تجربه موفق دوران جنگ بالاترین استفاده را ببریم و یقین بدانید نصرت الهی طبق کلام قرآن با جبهه حق است .‌ تاریخ آینه تمام عیار شناخت علت های شکست و پیروزی است و باید از این تاریخ عبرت گرفت و در صورت الهام گرفتن از فرهنگ شهادت و ایثار پیروز خواهیم بود.

به گزارش ایسنا، فرمانده سپاه ناحیه ساوه نیز گفت: ارزش های والای انسانی به دفاع مقدس ارزش بخشیده و موجب تقدس آن شده است.

سرهنگ پاسدار حجت الله دستجانی افزود: اگر واقعه عاشورا نبود، دفاع مقدس برخی مفاهیم نظیر ایثار و شهادت شکل نمی گرفتند.

وی بیان کرد: رزمایش بزرگ اقتدار در هشت سال جنگ تحمیلی به دنیا نشان داده شد و این اقتدار با گذشت بیش از چهار دهه از آن دوران همچنان ادامه دارد.

در این مراسم که با مرثیه سرایی در آستانه اربعین حسینی همراه بود از تنی چند از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، پاسداران و سربازان تجلیل بعمل آمد.

همچنین با اهدای لوح تقدیری از سوی سردار کریمی از زحمات مجید علیپور دادستان عمومی و انقلاب ساوه در راستای صیانت از حقوق عامه و مبارزه با فساد تقدیر شد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group