چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 | Wednesday 24 April 2024

تمامی اخبار

فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت: امیدآفرینی راهکاری تاثیرگذار برای افزایش میزان مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

سرهنگ حجت الله دستجانی سه شنبه ۲۵ خردادماه در حاشیه برگزاری رزمایش "جهاد امیدآفرینی و مشارکت حداکثری" با هدف اجرای طرح‌های عمرانی و آبادانی در روستاهای یل آباد، قشلاق و نورعلی بیک از توابع بخش مرکزی ساوه اظهار کرد: مهمترین مطالبه رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم تقویت فضای امیدآفرینی در کشور است بنابراین با ایجاد نشاط انقلابی در جامعه در راستای تحقق منویات رهبری تلاش کنیم تا اعتماد عمومی مردم به حاکمیت تقویت شده و شاهد حضور گسترده در صحنه باشم.

وی با اشاره به ماموریت نیروهای جهادی برای تقویت فضای امیدآفرینی در جامعه اظهار کرد: جهادگران بسیجی با همه توان برای نقش آفرینی در رزمایش جهاد امیدآفرینی و مشارکت حداکثری پای کار هستند و این فعالیت جهادی از جمله راهبردهایی است که در طول انقلاب اسلامی به عنوان یک تجربه موفق در دستور کار بسیج قرار داشته است.

فرمانده سپاه ساوه با تاکید بر اینکه سپردن امور به مردم و ایجاد بسیج مردمی برای رفع مشکلات از تجربه های موفق این شجره طیبه و نیروی مردمی است، افزود: در طول انقلاب بارها شاهد بودیم که هر زمان مردم نقش آفرینی کردند، توفیقات بزرگی بدست آمده است.

او با اشاره به اجرا و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی همزمان با دهه کرامت در سطح شهرستان گفت: احداث المان شهدای مدافع حرم روستای نورعلی بیک با مشارکت دهیاری و بنیاد شهید ساوه از جمله طرح هایی است که توسط نیروهای جهادی در کمتر از یک هفته و با اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیون تومان انجام و تحویل خانواده معظم شهدای مدافع حرم این روستا شد.

سرهنگ دستجانی افزود: پروژه دوم نیز شامل احداث چهار کیلومتر جدول‌گذاری در روستای یل آباد است که به همت بسیج سازندگی و با استفاده از ظرفیت خیرین و گروه های جهادی و بدون چشمداشتی برای کسب درآمد و یا در رقابت و تعارض با پیمانکاران در حال اجراست.

وی با تاکید بر اینکه دهه کرامت دهه ارائه خدمت به مردم است، افزود: پروژه‌هایی که بنا به دلایلی اجرای آنها متوقف شده و یا مغفول مانده و یا به دلیل پرداخت هزینه بالا به پیمانکاران برای اجرا، روند عملیاتی شدن آنها به دلیل محدودیت منابع مالی کند شده است با بهره گیری از ظرفیت نیروهای جهادی شتاب می گیرند.

وی بیان کرد: امیدآفرینی و ایجاد شوروشوق در فضای امروز جامعه یک ضرورت است چرا که دشمن در جنگ شناختی و با توسل به ابزار رسانه مردم را نسبت به نظام دلسرد می کند و به دنبال تلقین این تفکر است که هیچ حرکتی در جهت عمران و آبادی شهرها و روستاها به ویژه مناطق محروم صورت نمی‌گیرد اما فعالیت نیروهای جهادی نشانگر آن است که این حرکت و پویایی وجود دارد.

فرمانده سپاه ساوه همچنین به احداث مسکن محرومین در روستای قشلاق اشاره کرد و افزود: احداث مسکن محرومان با امضای توافق نامه‌ای با مشارکت سپاه، کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد مسکن صورت می‌گیرد که بخشی از اعتبارات در قالب تسهیلات در اختیار بسیج سازندگی قرار می‌گیرد و برای ادامه کار از ظرفیت خیرین بهره‌گیری خواهد شد و امیدواریم در هفته دفاع مقدس امسال این پروژه‌های عمرانی به بهره‌برداری برسد.

گفتنی است فرمانده سپاه ناحیه ساوه همچنین از نمایشگاه صنایع دستی و مشاغل خانگی جهاددانشگاهی ساوه که به مناسبت فرا رسیدن هفته صنایع دستی در این نهاد تا پایان هفته جاری برپا شده است بازدید و از نزدیک در جریان ظرفیت‌ها و توانمندی‌های جهاددانشگاهی ساوه قرار گرفت.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group