شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

تمامی اخبار

برادر شهید حسن تهرانی مقدم(پدر موشکی ایران) گفت: مبارزه با فساد مهمترین خواسته مردم و از ویژگی‌های آیت الله رئیسی است.

سردار محمد تهرانی مقدم دوشنبه ۲۴ خردادماه در همایش بصیرت افزایی نخبگان حوزه و دانشگاه با محوریت انتخابات که به همت مجمع نخبگان حوزه و دانشگاه ساوه، شورای مرکزی ائتلاف و ستاد حامیان آیت الله رئیسی در دانشگاه انرژی ساوه برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان نظام اسلامی با جنگ هشت ساله و بعد از آن در قالب جنگ نرم، محاصره اقتصادی، کودتاهای مخملی، شبیخون فرهنگی، جنگ اقتصادی و ... علیه این کشور توطئه چینی کردند و به فضل الهی و درایت امام و رهبری و با پشتوانه ملت ایران هر توطئه ای یکی از پس از دیگری محکوم به شکست شد.

وی بیان کرد: علت اینکه توطئه‌های دشمنان علیه این ملت منجر به شکست می شود، این است که انقلاب ما صاحب دارد و برکات حضور معنوی شهدا در انقلاب همچنان وجود دارد و دشمن این نکته را نمی‌فهمد.

وی در ادامه گفت: شهید تهرانی مقدم با نگاه به ظرفیت‌های داخلی توانست قدرت نظامی و موشکی این کشور را تقویت کند و امروز این کشور به ششمین کشور برتر موشکی دنیا تبدیل شده است که این توفیقات با توکل به خدا و کمک از ائمه اطهار(ع) و شهدا و با استفاده از دانشمندان و نخبگان و توانمندی های داخلی بدست آمد.

سردار تهرانی مقدم افزود: تعلیم و تعلم با اتصال و توسل به ائمه(ع) و پیروی از ولایت ویژگی شهید تهرانی مقدم بود و در این مسیر هیچ هراسی به دل راه نداد و امروز به صراحت قرآن کریم شهدا زنده هستند و به این کشور توجه و عنایت دارند.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری گفت: دشمن به دنبال طراحی‌های جدیدی برای دلسرد کردن مردم از حضور در انتخابات و در عملی کردن توطئه های خود به دنبال کاهش حضور مردم در صحنه هستند و اگر جمهوریت نظام را بگیرند چیزی از نظام باقی نمی‌ماند.

وی افزود: در جبهه‌های مختلف حسرت را بر دل دشمن گذاشتیم و در این آزمون الهی نیز با عنایت امام زمان(عج) و توجه شهدا این بار نیز سربلند خواهیم ماند و دشمن خواهد دید ملت ایران با وجود همه مشکلات، با بصیرت و توکل بر خدا یکبار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهد زد.

سردار تهرانی مقدم به سه ویژگی بارز آیت الله رئیسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: اختلافات و حاکمیت دو گانه در کشور با حضور آیت الله رئیسی در پرتو توافق هماهنگی و همدلی قوای سه گانه و با برنامه ریزی صحیح برطرف می شود و با انسجام ملی به جنگ مشکلات می‌رویم.

وی تصریح کرد: ولایت فقیه سرمایه بزرگ نظام اسلامی است و حضور دکتر رئیسی به عنوان بازوی توانمند ولایت می تواند منویات رهبری را در نظام اسلامی اجرایی کند که باید زمینه حضور ایشان را فعال‌تر کند تا با بصیرتی که دارد کشور را از چالش‌ها و مشکلات نجات دهد.

او در ادامه مبارزه با فساد را ویژگی بارز دیگر آیت الله رئیسی دانست و گفت: او محکم در مقابل فسادها می‌ایستد.

به گزارش ایسنا، رئیس مجمع نخبگان انقلابی حوزه و دانشگاه ساوه نیز گفت: در کشور ما نخبگان ابزاری و فکری با هم فاصله دارند که نتیجه آن جایگزین مدرنیتیه غربی به جای مدرنیته اسلامی است.

خسرو آرام افزود: امروز شاهد فاصله طبقاتی و فساد مدرنیته غربی در کشور هستیم و تنها راه نجات ملت جلوگیری از فاصله اجتماعی است. در طول این سالها نتوانستیم احزاب و تشکل‌ها را نهادینه کنیم و نتیجه آن عدم اتخاذ راهکار مناسب برای حل مشکلات جامعه است.

وی خواستار اتحاد و انسجام نخبگان فکری برای تشکیل مدینه فاضله و جامعه اسلامی شد و افزود: مشروعیت نظام با حضور حداکثری در انتخابات تقویت می‌شود و نباید اجازه دهیم بمباران فضای مجازی مانع از حضور حداکثری مردم در انتخابات شود.

در این همایش با اهدای لوح تقدیر و جوایزی از بسیجیان نخبه دانشجویی و حوزوی تقدیر بعمل آمد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group