جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

تمامی اخبار

فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت: حضور در انتخابات، ساده‌ترین فرمول شکست دشمن است.

سرهنگ پاسدار حجت‌الله دستجانی در گفت‌وگو با ایسنا، انتخابات را مظهر اقتدار ملی دانست و  اظهار کرد: دعوت مردم برای شرکت در انتخابات و حضور حداکثری پای صندوق‌های رای مصداق جهاد است و همه وظیفه داریم مردم را نسبت به تعیین سرنوشت خود آگاه کنیم.

وی با بیان اینکه حرکت از خانه تا صندوق رای عبادت است، تصریح کرد: حضور در صحنه، نصرت و برکت الهی را جلب می‌کند و ایران به برکت حضور ملتی قهرمان و آزاده در تمامی صحنه ها و به برکت خون مطهر شهدا و همراهی مردم، لنگرگاه ثبات و امنیت در جهان شناخته شده است.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه با تاکید بر اینکه ۲۸ خرداد صرفا یک انتخابات ریاست جمهوری نیست، اظهار کرد: دنیا به ۲۸ خردادماه ملت ایران چشم دوخته است تا میزان وفاداری ملت به نظام را ارزیابی و تحلیل کند. امروز تمام کفر در برابر تمام اسلام قرار گرفته است و به دنبال ضربه زدن به نظام و اسلام هستند.

وی با تاکید بر اینکه امروز به خیمه دشمن نزدیک شده‌ایم، افزود: با وجود همه دشمنی‌های نظام سلطه، ملت ایران با توکل به خدا و تبعیت از ولی فقیه توطئه‌ها را شکست می‌دهند. یقین بدانیم که نصرت الهی نزدیک است و در کلام وحی صراحتا از آن سخن گفته شده است.

سرهنگ دستجانی ۲۸خردادماه را لیلة القدر انقلاب، دانست و گفت: اولین و مهمترین اولویت همه مردم دعوت به مشارکت است و این حضور به منزله ایستادگی ملتی آزاده در برابر تمامی دشمنان انقلاب است و باید این حضور پرشور به نمایش گذاشته شود.

وی با تاکید بر اینکه هر کسی به سرنوشت کشور و نظام علاقمند است باید در تحقق حماسه سیاسی ۲۸ خردادماه نقش آفرینی کند، تصریح کرد: دشمنان نظام تلاش می‌کنند با سیاه نمائی، ایجاد فضای یاس و ناامیدی در جامعه و تیره و تار نشان دادن آینده کشور مردم را دلسرد و ناامید کرده و مانع حضور حداکثری در پای صندوق‌های اخذ رای شوند.

فرمانده سپاه ساوه انتخابات را مظهر حضور مردم در عرصه سیاسی و تبلور مردم سالاری دینی دانست و افزود: باید با انتخاب اصلح، این حضور سرنوشت ساز را معنای خاصی بخشید و مشکلات کشور را با انتخاب فردی توانمند و انقلابی برطرف کرد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group