جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

تمامی اخبار

شاید کمتر کارشناس و هواداری فکر می کرد تیمی که تا پایان هفته هفتم لیگ آزادگان امسال تنها با سه امتیاز به قعر جدول سنجاق شده بود، اکنون شانس مسلم صعود به لیگ برتر فوتبال کشور باشد.

به گزارش ایرنا، نماینده فوتبال استان مرکزی در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ دسته اول باشگاههای کشور از ساعت ۱۹:۵۰ دقیقه شامگاه دوشنبه در ورزشگاه شهید چمران ساوه با تیم ریشه دار و پرهوادار ملوان بندرانزلی مصاف کرد که با ارائه نمایشی حساب شده و در میان اشتباهات خط دفاعی حریف، سه امتیاز شیرین و حساس را به دست آورد.

در ابتدای این دیدار مراسم مختصری برای معرفی اکبر میثاقیان به عنوان مدیر فنی باشگاه خوشه طلایی برگزار شد تا با بودن این مربی باسابقه، وزن تجربه نیمکت نماینده ساوه برای پنج دیدار حساس پیش رو بالاتر برود.

بازی در نیمه نخست اغلب در میانه میدان جریان داشت و تیم ها مالکیتی نسبتا برابر بر جریان بازی و گردش توپ داشتند اما خطوط دفاعی هر ۲ تیم و دروازه بانان موفق شدند زهر مهاجمان را خنثی کنند تا بدون آنکه توچی از خط دروازه ها عبور کند، تیم ها به رختکن بروند.

اما در آغاز نیمه دوم، خوشه طلایی بر دامنه حملات خود افزود و با استفاده از شرایط میزبانی و تشویق تماشاگرانی که بر روی پشت بام منازل مشرف به ورزشگاه حضور داشتند، به گل نخست دست یافت که در دقیقه ۴۸ و توسط «فرشید پاداش» به ثمر رسید.

پس از این گل، ملوانی ها با دستور مازیار زارع جلو کشیدند و با ارائه فوتبالی تهاجمی در پی جبران گل خورده بودند اما دفاع عالی و درخشش دروازه بان خوشه طلایی آنها را ناکام گذاشت.

در دقایق اضافه نیمه دوم این دیدار و در حالی که ملوانی ها خیمه سنگینی روی دروازه ساوجی ها زده بودند و حتی ضربه ایستگاهی بازیکنان این تیم به شکل خطرناکی به کنار دروازه خوشه طلایی کوبیده شد اما در یک ضد حمله و با تیزهوشی دروازه بان این تیم در شروع مجدد، مهاجم این تیم در شرایطی تک به تک با گلر ملوان موفق به کسب یک ضربه پنالتی شد و سوت محمدرضا اکبریان داور این مسابقه نیز آن را تایید کرد تا «حسن مرادی فر» با ضربه ای دقیق دروازه ملوان را برای بار دوم باز کند.

خوشه طلایی با این پیروزی و کسب ۴۶ امتیاز در رده چهارم جدول رقابت ها قرار گرفت و فاصله اش با تیم های اول و دوم به چهار امتیاز کاهش یافت که با توجه به پنج مسابقه باقی مانده، این امیدواری وجود دارد که بتواند به لیگ برتر کشور صعود کند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group