جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

تمامی اخبار

بر اساس اعلام فرمانده انتظامی ساوه، ماموران پلیس این شهرستان در شبانه روز اخیر یک مامور قلابی را که عنوان نیروی انتظامی را جعل کرده بود، دستگیر و در عملیاتی دیگر ۳۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق را از یک سوله متروکه کشف و توقیف کردند.

به گزارش ایرنا و نقل از پایگاه خبری پلیس،  سرهنگ «علی اکبر عیسی آبادی» روز چهارشنبه اظهار داشت: با اعلام شکایت یکی از شهروندان در خصوص اخاذی فردی از او در پوشش مامور پلیس و همچنین چندین مورد گزارش مشابه،  بررسی موضوع از سوی ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان آغاز شد.  
 
وی ادامه داد: متهم با انجام تحقیقات تخصصی پلیس و در مدت زمانی کوتاه شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی ساوه افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد که این فرد با تجهیز یک دستگاه خودروی سواری به چراغ هشدار دهنده در مواردی متعدد با جعل عنوان و معرفی خود به عنوان مامور پلیس از شهروندان اخاذی کرده است.  
 
وی گفت: پس از اعترافات متهم،  بسیاری از اقلامی که این فرد در کلاهبرداری ها به دست آورده بود به مالباختگان تحویل شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از شهروندان خواست که همواره هشدارهای پلیس را جدی بگیرند و در صورت مواجه شدن با این گونه موارد ضمن درخواست کارت شناسایی از ماموران پلیس و دیگر دستگاه های خدماتی، مراتب را در کمترین زمان ممکن از طریق تماس با فوریت های پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

سرهنگ عیسی آبادی همچنین کشف ۳۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق از یک سوله متروکه در ساوه را فعالیت دیگر پلیس این شهرستان در شبانه روز گذشته برشمرد.   
به گفته او ارزش دستگاه های کشف شده که هیچگونه مدارک گمرکی نداشتند، بر اساس ارزیابی کارشناسان بیش از ۸۵۴ میلیون ریال اعلام شد.

وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان ساوه در تحقیقات خود از انبار کردن این دستگاهها در یک سوله قدیمی متروکه مطلع شدند و بررسی موضوع را با هماهنگی مرجع قضایی در دستور کار خود قرار دادند.  
 
 وی اظهار داشت: یک نفر در این عملیات دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.  

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group