شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

تمامی اخبار

شهردار ساوه گفت: داشتن شهربازی مدرن، مجهز و ایمن حق شهروندان ساوجی و بچه های این شهر است.

 «سید مهدی حسینی» روز چهارشنبه در جلسه بررسی وضعیت قرارداد پیمانکار شهربازی دریاچه تفریحی با تاکید بر لزوم تقویت و احداث زیرساختهای تفریحی و رفاهی سطح شهر، افزود: تراکم بالای جمعیتی در ساوه ایجاب می کند که امکانات متناسب در شهر فراهم شود.

وی ادامه داد: شهربازی فعلی دریاچه تفریحی ساوه از جذابیت های لازم برخوردار نیست و شرایط به گونه ای است که در مواردی، شهروندان برای استفاده از شهر بازی مناسب به قم یا تهران مراجعه می کنند. 

حسینی اظهار داشت: شهرداری ساوه به تنهایی توان ورود به ساخت و تجهیز شهربازی مدرن را ندارد اما می تواند با واگذاری زمین مورد نیاز به بخش خصوصی از ظرفیت سرمایه گذاری برای توسعه این بخش استفاده کند.

وی با بیان اینکه احداث پروژه‌های تفریحی،  نشاط و امید به زندگی را در شهروندان افزایش می‌دهد، تصریح کرد: شهر بازی نقش مهمی در افزایش نشاط اجتماعی در سطح جامعه، کنترل هیجانات و کاهش آسیب های اجتماعی و تعدیل فشارهای اجتماعی و اقتصادی دارد.

شهردار ساوه گفت: احداث دریاچه تفریحی یکی از اقدامات مناسب در دوره های گذشته بود اما به دلیل انجام نشدن اقدامات جدید در سالهای اخیر دچار فرسودگی شده است و باید بازپیرایی این مجموعه در قرارداد پیمانکار شهربازی پیش بینی شود.

شهر ساوه با حدود ۲۳۰ هزار نفر جمعیت دارای ۲ منطقه شهرداری و افزون بر ۱۸ سکونتگاه غیررسمی است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group