چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 | Wednesday 24 April 2024

تمامی اخبار

سرمربیان تیم های سن ایچ و کوثر اصفهان در پایان دیدار امروز حال متفاوتی داشتند؛ سکاندار ساوجی ها از کسب پیروزی و صعود به مرحله بعد رقابت‌ها خرسند بود و مربی حریف هم از قضاوت داوران مسابقه گلایه داشت.

به گزارش ایرنا، «جواد اصغری مقدم» سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه در پایان دیدار امروز با کوثر اصفهان که به پیروزی پنج بر چهار تیمش منجر شد، گفت: بازی سختی داشتیم و بچه ها با استرس بازی کردند اما خوشحالیم که با کسب این برد، صعود کردیم.

وی افزود: پس از آنکه در سه دیدار اخیر نتایج لازم را کسب نکردیم با آماده سازی روحی و روانی بچه ها، همه تمرکز خود را بر روی پیروزی در این مسابقه گذاشتیم و با همت بازیکنان توانستیم سه امتیاز حساس را به دست آوریم.
وی همچنین نمایش تیم کوثر اصفهان را تحسین برانگیز عنوان کرد و گفت: آنها پا به پای ما در میدان مسابقه کوشش کردند.
اصغری مقدم گفت: با توجه اینکه تیم ما در هفته آینده مسابقه ندارد، در نظر داریم که چند روزی را به بازیکنان استراحت بدهیم تا با ریکاوری کامل آخرین دیدار مرحله گروهی را با راگا شهرری در ساوه انجام دهیم.
سرمربی سن ایچ ساوه با اشاره به غیبت مهدی کریمی از بازیکنان کلیدی این تیم تا پایان فصل، گفت: در نظر داریم برای پر کردن خلاء این مهره ارزشمند روی ارتقای توان تیمی در تمرینات برای مرحله پلی آف تمرکز کنیم و نقاط ضعف را پوشش دهیم تا در نهایت رتبه ای مناسب کسب کنیم.

گلایه از داوری

سرمربی کوثر اصفهان نیز گفت: در این دیدار به دلایل اشتباهات فردی بازیکنان گل‌هایی را از حریف ساوجی دریافت کردیم.
«سعید رستمی» افزود: سوت های داوران این مسابقه در نتیجه تاثیرگذار بود و به نظرم نحوه قضاوت آنها در ۲ گل دریافتی تیم ما نقش اساسی داشت.
سرمربی کوثر اصفهان گفت: شرایط هم به گونه ای است که نمی توانیم به قضاوت داوران اعتراض کنیم در حالی که اگر داوری امروز کمی منصفانه بود شاید نتیجه را واگذار نمی کردیم.
وی کسب پیروزی را به تیم سن ایچ تبریک گفت و اظهار کرد: بازیکنان این تیم توانستند از موقعیت ها نهایت استفاده را ببرند در حالی که بچه های ما در روز هیجانی خود قرار داشتند.

سن ایچ ساوه با این پیروزی دارای ۲۲ امتیاز از ۱۱ مسابقه است و صعود خود به مرحله بعد رقابت‌ها را تضمین کرد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group