دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 | Monday 6 May 2024

تمامی اخبار

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت: چهار واحد صنفی به دلیل استفاده از تصاویر غیراخلاقی برای تبلیغ محصولات شان با دستور مقام قضائی پلمب شدند.

به گزارش ایرنا و نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «علی اکبر عیسی آبادی» روز یکشنبه در تشریح این خبر،  گفت: در راستای اجرای طرح های پایش و رصد فضای مجازی از سوی پلیس فتا شهرستان ساوه تعدادی از صفحات انتشار دهنده تصاویر غیراخلاقی شناسایی و برخورد قضائی با آنها آغاز شد.  

وی افزود: در تکمیل تحقیقات، مشخص شد که این صفحات مربوط به متصدیان چهار واحد صنفی در شهرستان ساوه است که اقدام به انتشار تصاویر غیراخلاقی با هدف تبلیغ، بازاریابی و جذب مشتری می کردند.  

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه تصریح کرد: پلیس در مراحل تحقیقات پنج نفر از گردانندگان این صفحات را شناسایی و با تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کرد.  

سرهنگ عیسی آبادی تاکید کرد: هرگونه انتشار تصاویر خصوصی اشخاص بدون اجازه آنها در فضای مجازی جرم است و با خاطیان برخورد قانونی می شود از این رو به شهروندان و متصدیان واحدهای صنفی دارای مشتریان خانم هشدار می دهیم که نسبت به سوء استفاده از تصاویر خصوصی افراد در پوشش تبلیغ، بازاریابی، جذب مشتری، مدلینگ و انتشار تصاویر خودداری کنند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group