چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403 | Wednesday 15 May 2024

تمامی اخبار

فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت: آنان که در پی براندازی انقلاب اسلامی بودند در حد آرزوی براندازی باقی ماندند و تلاش های آنان برای انزوای نظام اسلامی شکست خورده است.

سرهنگ پاسدار حجت‌الله دستجانی امروز پنجشنبه ۹ بهمن ماه در نشستی با خبرنگاران به تشریح برنامه های دهه فجر پرداخت و با اشاره به اینکه برنامه‌های این ایام به دلیل شرایط کرونایی به دو شکل حقیقی و مجازی برگزار خواهد شد، اظهار کرد: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه صنعت نظامی، صنایع علمی، فرهنگی، اجتماعی، سیاست داخلی و خارجی از اولویت‌های برنامه‌های امسال دهه فجر برای مبارزه با سیاست‌های ظالمانه نظام استکباری است.

وی، باقی ماندن و امتداد دامنه انقلاب اسلامی در حوزه‌های گوناگون بین‌المللی را از جمله دستاوردهای مهم انقلاب بیان کرد و افزود: برخی بدخواهان نظام اسلامی که به دنبال براندازی انقلاب بودند امروز اثری از آنها نیست و در عوض، این انقلاب با اقتدار تمام در معادلات جهانی تاثیر گذار است. افرادی که برای انقلاب تابستان داغ و زمستان گرم را دنبال می کردند امروز جایگاهی در نظام سیاسی آمریکا ندارند و این کشور دچار افول شده و تایتانیک و دموکراسی غرب دچار اضمحلال است.

فرمانده سپاه ساوه انتخابات اخیر آمریکا و نژادپرستی سیستماتیک را از نشانه‌های افول نظام سرمایه‌داری غرب دانست و افزود: وحدت و انسجام ملی در سایه تبعیت از رهبری می تواند زمینه این اضمحلال را تسریع و نقشه های استکبار جهانی علیه نظام اسلامی را خنثی کند.

وی تبیین گام دوم انقلاب را از دیگر رویکردهای برنامه‌های دهه فجر دانست و افزود: ظرفیت سازی از ظرفیت های موجود در گام دوم انقلاب با تاکید بر خودسازی، جامعه پردازی و دولت سازی را باید دنبال کرد و به دنبال تقویت سبک زندگی ایرانی اسلامی، فرزندآوری، ازدواج آسان و کاهش طلاق و آسیب‌های اجتماعی بود تا الگوهای غربی از بین نسل جوان رخ بربندد و جهشی در تحقق گام دوم انقلاب باشد.

سرهنگ دستجانی در ادامه کاهش روند بیماری کرونا و زنجیره انتقال ویروس را از برکات اجرای طرح شهید سلیمانی بیان کرد و گفت: این طرح به عنوان یک مدل موفق در دنیا قابل عرضه است و با استمرار آن شاهد ریشه کنی بیماری در کشور خواهیم بود.

وی تبیین دستاوردها در فضای مجازی بویژه تولید محتوا را مورد تاکید قرار داد و افزود: میزان مشارکت مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در فضای مجازی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود ثبت خواهد شد و مردم با پیوستن به لینک اعلامی حضور مجازی خود را اعلام خواهند کرد، در عین حال رژه موتوری خودرو و موتور نیز با قرائت قطعنامه برگزار می‌شود.

وی به اجرای برنامه هر پایگاه یک خدمت در دهه فجر اشاره کرد و گفت: تقویت نهضت کمک مومنانه با توزیع دو هزار بسته معیشتی و سه فقره جهیزیه به نیازمندان در دستور کار است. همچنین برگزاری آئین های یادواره شهدا و تجلیل از ایثارگران، کارگاه های آموزشی سبک زندگی اسلامی، نهضت‌های روشنگری در فضای حقیقی و مجازی، مسابقات فرهنگی، تجلیل از مادران قرآنی و جشن ولادت حضرت زهرا(س) از دیگر برنامه‌های مهم است.

به گفته فرمانده سپاه ساوه کلنگ زنی احداث منزل محرومان شهرستان و نیز برگزاری رزمایش الی بیت المقدس از جمله برنامه‌های بسیج در دهه فجر برای کاهش جرایم با عنوان دهه بدون سرقت و آسیب های اجتماعی در دستور کار گشت‌های رضویون و بسیج برای برقراری امنیت پایدار قرار دارد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group