شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

تمامی اخبار

بازیکنان سن ایچ و حفاری اهواز در هفته چهارم لیگ برتر فوتسال ایران جشنواره ای از گل بر پا کردند اما در نهایت نماینده ساوه توانست با نتیجه 9 بر پنج حریف خود را شکست دهد تا به صدرنشینی در گروه دوم مسابقات لیگ برتر ادامه دهد.

به گزارش ایرنا، سن ایچ ساوه در چارچوب رقابت های هفته چهارم لیگ برتر فوتسال کشور در سالن فجر میزبان حفاری اهواز به قضاوت علی مهرابی و مجید فراهانی (داوران اول و دوم) بود که نیمه نخست را با تک گل نادر حنیفی برنده شد.

در نیمه دوم به نظر می رسید بازیکنان حفاری برای جبران نتیجه وارد میدان شدند و حملاتی را روی دروازه سن ایچ پایه ریزی کردند که خط دفاع و دروازه بان تیم ساوجی مانع از به ثمر رسیدن گل شد.

بازیکنان سن ایچ خیلی زود کنترل بازی را در دست گرفتند و در 10 دقیقه نخست نیمه دوم موفق شدند چهار گل وارد دروازه حفاری اهواز کنند تا حساب کار پنج بر صفر شود اما می توان گفت 10 دقیقه پایانی این دیدار تیم مهمان نمایش بهتری داشت و با استفاده از سیستم بازی پنج نفره (پاورپلی) در حدود 6 دقیقه از زمان بازی چهار گل به ثمر رساندند.

در این میان بازیکنان ساوه هم موقعیت هایی داشتند که در یک توپ ربایی موفق شدند ششمین گل را هم وارد دروازه حریف کنند ولی در ادامه حفاری اهواز باز هم به گل رسید تا حساب کار 6 بر پنج شود و چیزی نمانده بود که میزبان کامبک بخورد اما در فاصله 2 دقیقه تا پایان دیدار اعلام خطا بر روی بازیکن سن ایچ، این تیم را صاحب ضربه پنالتی از روی نقطه دوم کرد تا علی مروتی با به ثمر رساندن این پنالتی، دبل کند.

در حالی که بازیکنان حفاری سراپا حمله بودند و با سیستم پنج نفره روی دروازه سن ایچ هجوم آوردند اما در یک لحظه غفلت، علیرضا سپندار از راه دور دروازه این تیم را باز کرد و در ادامه نادر حنیفی نیز گل دوم خود را به ثمر رساند.

 پایان بخش گل های سن ایچ نیز شوت مستقیم دروازه بان بود که بدون دخالت کسی وارد دروازه مهمان شد.

برای سن ایچ در این دیدار نادر حنیفی، عیلرضا سپندار و علی مروتی هر کدام 2 گل و طه نعمتیان، پژمان بهادیوند و پرکاس نیز سه گل دیگر به ثمر رساندند.

گل های حفاری اهواز نیز توسط ملاعلی (3 گل)، فهیمی مقدم و نمازی به ثمر رسید.

بدین ترتیب سن ایچ در پایان هفته چهارم لیگ برتر فوتسال با 10 امتیاز در صدر جدول گروه دوم رقابت ها قرار دارد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group